پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد واحدی

حوزه/ معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: نهادهای حوزوی سندی را برای ارتقای مهارت طلاب تدوین کنند که به‌ طور قطع اثرگستری آنها را دوچندان خواهد کرد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اردبیل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمد واحدی در نشستی با مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه اردبیل و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان، با اشاره به اینکه اگر نهادهای حوزوی با همکاری حوزه علمیه خواهران دوره‌های متفاوتی را برای ارتقا دانش‌های مهارتی طلاب در حال تحصیل برگزار کنند به‌طور قطع موجبات اثرگذاری بیشتری در جامعه خواهد بود.

وی افزود: برگزاری دوره‌های مهارتی از سوی نهادهای حوزوی برای دانش‌آموختگان سطح دو حوزه علمیه خواهران متناسب با سلیقه و علاقه طلاب، لازم و امری ستودنی است اما بایستی هم به بانوان طلبه مهارت را آموزش بدهیم و هم بستر استفاده از مهارت را برای ایشان فراهم کنیم.

معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران کشور، نشست مدیران استانی حوزه خواهران و نهادهای حوزوی در منطقه شمال غرب کشور را به‌صورت برخط (آنلاین) در قالب یک پیشنهاد مطرح کرد و گفت: این حرکت شایسته فتح بابی برای اجرای کارهای مختلف با همبستگی دو مجموعه خواهد شد و از نکات مثبت این نشست‌ها، انتقال نگاه‌های نو و جدید به استان‌های دیگر و یک جریان‌سازی به شمار می‌رود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین واحدی اظهار کرد: بهره‌گیری از دانش‌های حوزوی در جامعه، در برخی موارد با چیزی که در میدان عمل با آن روبرو می‌شویم کمی متفاوت است بنابراین نهادهای حوزوی سندی را برای ارتقا مهارت طلاب تدوین کنند که به‌طور قطع تعلیم مهارت به طلاب اثرگذاری آنها را دوچندان خواهد کرد.

معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در جمع طلاب، گفت: نهادهای همسو با حوزه و مجموعه حوزه علمیه خواهران بایستی تدبیری بیاندیشند که قبل از مسئولین کشور، فضاسازی لازم را برای اینکه طلاب جایگاه رسمی در مراکز تربیتی و غیره داشته باشند، انجام دهند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha