یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مقام معظم رهبری

حوزه / مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: امروز مسئولیت ما در جهاد تبیین سنگین است، چرا که دشمنان در تلاش برای تحریف پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند که باید با قدرت در این عرصه وارد میدان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو، صبح امروز در نشست «جهاد تبیین» که با حضور معاونین فرهنگی مدارس علمیه خواهران استان قزوین برگزار شد، به موضوع راهکارهای عملیاتی «جهاد تبیین» با محوریت بیانیه گام دوم پرداخت و نقش حوزه علمیه خواهران در این عرصه را تلاش فراوان برای تحقق منویات رهبری دانست.

وی همچنین بر ضرورت تشکیل کارگروه و شبکه سازی و ساماندهی و تولید محتوا را با توجه به برگزاری جلسات مستمر تاکید قرار داد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین خاطرنشان کرد: جهاد تبیین و روشنگری در برابر امپراطوری رسانه‌ای دشمنان قسم‌خورده واجب فوری و اعلام جهاد عمومی توسط مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: ملت ایران در این چهار دهه حماسه‌های عظیم و معجزه‌آسایی را در مقابله با فشارها آفرید، اما تعبیر رهبری این است که در این جنگ تبلیغاتی هیچ خبری از مجموعه رسانه‌ای کشور نیست و در قبال حرکت آنها حرکت‌های رسانه‌ای ما ناچیز است و در این زمینه واقعاً کم‌کاری داریم.

حجت الاسلام کاظم لو بیان کرد: دشمن با همه ساز و برگ خود وارد جنگ شده و ما هم وظیفه داریم با تمام توان وارد عمل شویم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین عنوان کرد: آگاه سازی و تبیین حقایق مهم‌ترین پادزهری است که می‌تواند زهر هجمه‌ها و تبلیغات دشمنان را خنثی نماید.

وی ادامه داد: امروز مسئولیت ما در جهاد تبیین سنگین است، چرا که دشمنان در تلاش برای تحریف پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند که باید با قدرت در این عرصه وارد میدان شد.

حجت الاسلام کاظم اظهار کرد: مقام معظم رهبری فرمان جهادی را صادر کرده‌اند که در مقایسه با جهاد نظامی در برخی ابعاد به مراتب با اهمیت‌تر و بالاتر است و وظیفه همه افراد است که در این راه گام‌های جدی و مؤثری را برداریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha