دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شورای تبلیغ ملایر

حوزه/ امام جمعه ملایر گفت: از آنجایی که فرایند ثبت نام حوزه‌های علمیه از اسفند ماه آغاز شده، بنابراین لازم است تا مبلغین، روحانیون و ائمه جماعات در راستای جذب جوانان و نوجوانان و معرفی ظرفیت‌های حوزه، تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، جلسه شورای تبلیغ شهرستان ملایر، عصر امروز با حضور امام جمعه و مدیران مدارس و اعضای شورا، در دفتر امام جمعه ملایر برگزار شد.

در شروع جلسه حجت الاسلام عبدالملکی دبیر شورای تبلیغ ملایر، با اشاره به آغاز فرایند ثبت نام مدارس علمیه، اظهار داشت: با همکاری مدیران مدارس علمیه و مبلغین شهرستان کمیته‌ای با عنوان کمیته جذب حوزه‌ها با هدف جذب جوانان و نوجوانان به حوزه‌های علمیه تشکیل شده است.

وی همچنین با اشاره به اعیاد پیش رو و لزوم برگزاری با شکوه جشن نیمه شعبان، یادآور شد: در آستانه نیمه شعبان برگزاری همایش روحانیون و مبلغین شهرستان با محوریت امام جمعه شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

طلاب برای باشکوه برگزار شدن جشن نیمه شعبان به میدان بیایند

حجت الاسلام مهدی بیات، رئیس ستاد اقامه نماز شهرستان نیز با اشاره به تشکیل ستاد مهدویت در ایام نیمه شعبان، یادآور شد: با حضور جمعی از طلاب و فعالان عرصه مهدویت، کارگروه ستاد مهدویت با حضور رئیس ستاد اقامه نماز استان در دفتر امام جمعه ملایر به جهت هر چه بهتر برپا شدن جشن نیمه شعبان و استفاده بهینه از ظرفیت‌های مردمی برگزار خواهد شد.

در پایان این نشست نیز حجت الاسلام محمد باقر برقراری، امام جمعه ملایر با تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته در راستای معرفی حوزه علمیه و جذب نوجوانان و جوانان، اظهار داشت: از آنجایی که فرایند ثبت نام حوزه‌های علمیه از اسفند ماه آغاز شده، بنابراین لازم است تا مبلغین، روحانیون و ائمه جماعات در راستای جذب جوانان و نوجوانان و معرفی ظرفیت‌های حوزه، تلاش ویژه‌ای داشته باشند.

وی تصریح کرد: حلقه‌های صالحین، نمازهای جماعت، حلقه‌های معرفتی و نشست‌های بصیرتی با جوانان و نوجوانان، ظرفیت‌هایی است که نباید از آن غافل شد و لازم است تا به بهترین نحو از این ظرفیت برای جذب جوانان و نوجوانان به حوزه علمیه استفاده کرد.

استفاده از همه ظرفیت‌ها برای معرفی حوزه‌های علمیه به جوانان

استفاده از همه ظرفیت‌ها برای معرفی حوزه‌های علمیه به جوانان

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha