سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت السلام آل حبیب

حوزه/ حجت الاسلام آل‌حبیب گفت: با برگزاری کلاس درس اخلاق هفتگی به صورت منظم با دعوت از اساتید مطرح منطقه و اجرای برنامه‌های مناسبتی در مدرسه، برنامه‌های تهذیبی و فرهنگی به رونق سال‌های قبل برگشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام نصیر آل‌حبیب مدیر مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) رودسر در گزارشی از عملکرد مدیریتی چهار ماهه خود، گفت: چهار ماه است که در مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) رودسر به عنوان مدیر و خادم طلاب و سربازان امام زمان (عج) مشغول هستم و در زمینه‌های مختلف در حد توان و وُسع، برای طلاب انجام وظیفه کردیم.

وی افزود: در بحث تهذیب، برنامه‌های مذهبی و فرهنگی مدرسه که نیمه تعطیل بود، فعال شد، مخصوصاً در ایام فاطمیه، شش شب مجلس عزا برگزار شد، همچنین کلاس درس اخلاق آ غاز شد.

حجت الاسلام آل‌حبیب ادامه داد: با برگزاری کلاس درس اخلاق هفتگی به صورت منظم با دعوت از اساتید مطرح منطقه و برگزاری منظم برنامه‌های مناسبتی در مدرسه، برنامه‌های تهذیبی و فرهنگی به رونق سال‌های قبل خود برگشت.

مدیر مدرسه رودسر افزود: در بحث نماز جمعه، هر هفته یک حلقه تبلیغی از طرف مدرسه علمیه رودسر اجرا می‌گردد، که نشان از منظم بودن برنامه‌های تهذیبی مدرسه دارد.

آل حبیب ادامه داد: در بحث آموزش، طلاب پایه‌های ۱، ۲ و ۴ حضوری و بقیه پایه‌ها به صورت مجازی مشغول تحصیل بودند. در بحث آسیب‌های آموزش مجازی، سطح کیفی تدریس، نسبت به حضوری خیلی کم است و این آسیب برای مدرسه رودسر هم بود، که به همین دلیل تمامی پایه‌ها ملزم شدند که به صورت حضوری به تحصیل خودشان ادامه بدهند.

وی به مشکل طلاب پایه دوم اشاره کرد و اظهار کرد: طلاب پایه دوم کد طلبگی نگرفته بودند و از طرفی با انجام کارهای آموزشی به صورت مرتب و منظم کد طلاب پایه اول صادر شد.

مدیر مدرسه ارزیابی سطح کیفی اساتید را این گونه شرح داد: برای ارزیابی سطح کیفی اساتید، صوت کلاس‌های مجازی را گوش کرده و مورد بررسی قرار می‌دادیم.

وی در پایان با تقدیر و تشکر از خبرگزاری حوزه برای انتشار اخبار فرهنگی و مذهبی شهر رودسر، گفت: در بحث خبری مدرسه، یک خبرنگار به استان معرفی شد که دوره خبرنگاری را گذراند، و کم و بیش خبرهای مدرسه را در خبرگزاری رسمی حوزه و فضای مجازی نشر می‌دهد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • قدرت الله احمدخواه IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    0 0
    باعرض ادب و سلام خالصانه حقیر حدود ۵سال است که از خدمت درناجا بادرجه سرهنگی و با ۳۵درصد جانباز اعصاب و روان بازنشسته و بخاطر اینکه مشغول به تحقیقات علوم دینی مشغولم، سوالم اینست چه روزهائی میتوانم باریاست محترم حوزه ملاقات حضوری داشته باشم درصورت امکان میتوانید به شماره ( شماره محفوظ است )؟ حقیر را چه ازطریق پیام یا مکالمه مطلع فرمایید التماس دعای خیر