سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
آیت الله نورمفیدی

حوزه/ امام جمعه گرگان با اشاره به اینکه آزادسازی سواحل کاری خوب و ارزشمند بود که توسط دولت انجام شد، گفت: دولت می‌تواند بسیاری از مشکلات جامعه را همانند آزادسازی سواحل برطرف کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، در نمازجمعه این هفته گرگان در مصلای بزرگ شهر اظهار داشت: انتظار از دولت و مسئولان این است که در همه مسائل به خصوص برنامه‌ریزی برای قانون تسهیل مجوز کسب و کار اقدامات ارزشمندی انجام دهد.

خطیب جمعه گرگان خاطرنشان کرد: مردم برای مجوزهای کسب و کار نباید اذیت شوند و حتی برای سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان باید موانع و مشکلات فرارو را برطرف کرد تا برای آنان ایجاد انگیزه بشود.

آیت الله نورمفیدی تصریح کرد: دولت باید در مبارزه با فساد درست و اساسی وارد شود و مشکلاتی که برای مردم به وجود آمده را برطرف کند.

امام جمعه گرگان با بیان اینکه فاصله ۶۰ متر از سواحل باید آزاد و در اختیار مردم باشد، گفت: این قانون در برنامه چهارم توسعه کشور در سال ۸۶ مصوب شده بود و قرار بود تا سال ۸۸ اجرایی شود اما ۱۲ سال از آن را خود داشته و هیچکس این کار را انجام نداده بود امام دولت سیزدهم آزادسازی‌ها را انجام داد.

وی تاکید کرد: آنچه که قانونی و مصوب است باید توسط دولت‌ها انجام شود و با توجه به اینکه در آستانه سال نو قرار داریم دولت باید نظارت کاملی بر کنترل قیمت‌ها داشته باشد و جلوی هرج و مرج را گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به جنگ روسیه و اوکراین گفت: ما نمی‌دانیم چه اتفاقی در آن منطقه رخ داده اما منطق پوتین این است که نیروهای ناتو می‌خواهند در مرزهای این کشور پایگاه نظامی درست کنند و روسیه با این کار احساس خطر کرده و نمی‌گذارد این کار انجام شود.

آیت‌الله نورمفیدی افزود: باید بگذاریم زمان همه چیز را روشن کند و سپس در آن خصوص قضاوت کنیم.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha