پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
تصاویر/ جلسه هماهنگی برنامه نیمه شعبان در ارومیه

حوزه/ حجت الاسلام میرزایی با تاکید بر لزوم همکاری مسئولین در امر تبلیغ مهدویت گفت: متاسفانه در سطح شهر ارومیه هیچ‌گونه نماد مهدویت وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام رضا میرزایی، امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های نیمه شعبان که در دفتر امام جمعه ارومیه برگزار شد، اظهار داشت؛ بنیاد مهدویت متأسفانه مکان ثابت مناسبی ندارد و مردم به صورت خودجوش به تبلیغ مهدویت می‌پردازند.

وی ادامه داد: در شهرهای مختلف نماد و نمادهای مهدوی و میدان‌هایی به اسم حضرت حجت وجود دارد و متأسفانه در ارومیه هم چنین چیزی وجود ندارد.

مسئول بنیاد مهدویت آذربایجان‌غربی با بیان این‌که دوره تربیت مربی مهدویت برای تبلیغ در مراکز مختلف برگزار خواهد شد، اضافه کرد: جلسات متعددی با هیئات و مساجد برگزار شده است و نیاز به همکاری ارگان‌ها و ادارات داریم و دهه مهدویت از ۵ تا ۱۵ شعبان هر شب در یکی از مساجد ارومیه همراه با سخنرانی یکی از علمای شهر برگزار می‌شود و متأسفانه در تأمین لوازم اولیه دچار مشکل هستیم.

وی تاکید کرد: بنا بر این است که شب نیمه شعبان نورافشانی در سطح شهر برگزار بشود و انتظار این است که مسئولین برای تزئین شهر و تولید محتواهای مهدوی وارد میدان شوند و صرفاً به پیام تبریک اکتفا نکنند.

حجت الاسلام میرزایی تصریح کرد: مسابقه‌های مهدوی طراحی و سوالات آن‌هم طرح شده است و در کنار آن مسابقه و پویش‌های مهدوی در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری پیاده روی نیمه شعبان و ختم آن به نماز جمعه گفت: بنیاد مهدویت با همکاری بیش از ۱۱۰ هیئت مذهبی برای پیاده روی نیمه شعبان برنامه‌ریزی کرده‌اند که به نماز جمعه ختم خواهد شد و در مصلا برنامه‌های متعدد برگزار خواهد شد.

مسئول بنیاد مهدویت آذربایجان‌غربی در پایان بیان داشت: در روایتی از امام صادق علیه السلام بیان شده است که اگر من امام زمان (عج) را درک می‌کردم خدمت‌گذارش می‌شدم و لذا هر اندازه در توان داریم باید در خدمت به حضرت کوتاهی نکنیم.

انتهای خبر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha