یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدرسه امیرالمومنین رشت

حوزه/ نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر سخت‌کوشی برای رسیدن به آرمان‌ها و اهداف، گفت: اگر انسان بخواهد به اهدافش برسد، نباید دنبال آسایش و خواب و رفاه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی، روز شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ در نشستی با مدیر، معاونان و اساتید مدرسه علمیه امیرالمومنین علی (ع) رشت، در این مدرسه گفت: انسان باید همه چیز را به خدا واگذار کند.

وی ادامه داد: خداوند بندگان صالح را ذوب خودش می‌کند مانند انبیا که مجذوب خدا بودند و سختی‌ها و دردها را تحمل می‌کردند و در کنار این سختی‌ها خداوند راه برون رفت از مشکلات را هم به آنان نشان می‌داد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر سخت‌کوشی برای رسیدن به آرمان‌ها و اهداف، گفت: اگر انسان بخواهد به اهدافش برسد، نباید دنبال آسایش و خواب و رفاه باشد؛ برای گرفتن مدیریت جامعه و کنترل آن باید از لذت‌ها و خوش‌گذرانی گذشت کرد؛ وقتی انسان به عرصه کلان اجتماعی ورود می‌کند با تمامی اقشار جامعه در ارتباط است،

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی در پایان گفت: اگر انسان بخواهد خود را محک بزند، باید به نظرات و قضاوت دیگران مراجعه کند و دیدگاه‌های افرادن نسبت به خود را ببیند و اگر منفی بود، علتش را کشف کند و در صدد جبران و رفع آن برآید.

رسیدن به آرمان‌ها و اهداف با راحت طلبی ممکن نیست

رسیدن به آرمان‌ها و اهداف با راحت طلبی ممکن نیست

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha