دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شایان نادری

حوزه/مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد به برخی از اقدامات این نهاد در سال جاری اشاره کرد و گفت:ستاد اجرایی فرمان امام ۳۶ مدرسه کانکسی بالای ۱۵ دانش آموز در این استان جمع آوری و در این مناطق مدرسه ۲ کلاسه می سازد.

شایان نادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در گچساران به برخی از اقدامات این نهاد در سال جاری اشاره کرد و گفت: توزیع بسته‌های معیشتی، بهداشتی و آموزشی در قالب رزمایش‌های همدلی و احسان، مشق احسان، احسان سلامت و رزمایش احسان و دلگرمی به همت ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) به مردم استان ارائه شده است.

وی بیان کرد: در سال جاری ۴۰ هزار بسته معیشتی، ۳۰ هزار بسته آموزشی و ۲۰ هزار بسته آموزشی در قالب این تعداد رزمایش‌ها توزیع شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در این رزمایش‌ها ۲۲ تن بسته پروتئینی گوشت قرمز توزیع شد، تصریح کرد: این میزان گوشت قرمز در ۹ شهرستان استان و نقاط دورافتاده استان توزیع گردیده است.

نادری عنوان کرد: تا پایان اتمام ویروس کرونا مجموعه اجرایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در کنار مردم استان برای خدمات رسانی خواهند بود.

وی گفت: توزیع اقلام توسط گروه‌های جهادی، موکب و هیأت‌ها در بین نیازمندان صورت گرفته است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ستاد اجرایی ۲۲۰ میلیارد ریال طرح در بخش‌های آموزشی، سلامت و گردشگری در دست اجرا دارد، خاطرنشان کرد: از این میزان اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال در زمینه آموزشی و ۱۲۰ میلیارد در حوزه سلامت و گردشگری است.

نادری بیان کرد: مدرسه سازی، ساخت مراکز بهداشتی و زیر ساخت گردشگری از طرح‌های در دست اجرا این ستاد در کهگیلویه و بویراحمد است.

وی گفت: از سوی ستاد اجرایی فرمان امام ۳۶ مدرسه کانکسی بالای ۱۵ دانش آموز در این استان جمع آوری و در این مناطق مدرسه ۲ کلاسه ساخته خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha