سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
نمایشگاه اشتغال

حوزه/  حجت الاسلام داستانی گفت: نمایشگاه کارآفرینی و فروش محصولات تولید شده خانواده طلاب کارآفرین اصفهان ویژه فروش بهاره برگزار می شود.

حجت الاسلام حسینعلی داستانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزار حوزه در اصفهان، اظهار کرد: تقویت و ارتقای مهارت‌های طلاب و خانواده‌های آنها در امر اشتغال‌زایی و کارآفرینی، فلسفه ایجاد مرکز آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه اصفهان بوده است.

وی بیان کرد: بر این اساس و در آستانه ایام نوروز ۱۴۰۱، اقدام به برگزاری نمایشگاه کارآفرینی و فروش محصولات ویژه بهاره با همکاری مرکز خدمات حوزه علمیه اصفهان، مرکز مدیریت حوزه علمیه برادران و خواهران اصفهان کرده‌ایم.

مدیر مرکز آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه اصفهان افزود: این نمایشگاه با حضور قریب به ۵۰ غرفه متشکل از طلاب و خانواده طلاب کارآفرین در زمینه‌های عرضه و فروش مواد غذایی ارگانیک و سالم، گل و گیاه، گیاهان دارویی، صنایع دستی، زیورآلات و مصنوعات فلزی و چوبی و پوشاک تولیدی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام داستانی عنوان کرد: این نمایشگاه از پنجشنبه ۱۲ الی سه شنبه ۱۷ اسفندماه از ساعت ۱۱ صبح الی ۱۹ عصر در سالن بسیج سپاه ناحیه امام صادق (ع) برگزار خواهد شد.

وی تاکید کرد: خرید و بازدید از این نمایشگاه برای عموم مردم اصفهان آزاد است، همچنین اغلب هزینه‌های برپایی این نمایشگاه توسط مرکز خدمات حوزه علمیه تأمین شده است تا غرفه‌های نمایشگاه محصولات خود را به کمترین قیمت ممکن عرضه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha