شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1010851
۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳
مراسم رونمایی

حوزه/ رئیس مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه‌های علمیه از ارسال هزار و ۶۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره پاسخ خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین پور امینی در مراسم رونمایی از درگاه‌های تخصصی پاسخ به سوالات و شبهات پیرامون مهدویت، امام حسین علیه السلام و حکومت دینی که همزمان با مبعث فرخنده حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) با حضور آیت الله حسینی بوشهری، دبیر شورای عالی و رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، به ارائه گزارشی از فعالیت‌های مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه‌های علمیه پرداخت و گفت: یکی از فعالیت‌های این مرکز، پاسخ گویی به شبهات به صورت مختلف همچون برنامه‌های تلویزیونی اینترنتی است. این کار با حضور کارشناسان و متخصصان حوزه انجام می‌شود.

رئیس مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه‌های علمیه، افزود: این برنامه مورد استقبال آحاد مختلف و اهل علم قرار گرفته است. تا جایی که در یکی از برنامه‌های تلویزیونی اینترنتی ۵ هزار نفر به صورت آنلاین بازدید کردند و از مباحث آن بهره بردند.

وی بیان داشت: فعالیت دیگر این مرکز، ارائه آثار مکتوب است. این آثار به ۱۲۰ مورد رسیده است و برنامه امسال ما تولید بیش از ۳۰ اثر است. این کار هدف گذار شده و به دنبال آن هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین پور امینی گفت: راه اندازی میزهای تخصصی همچون سرمایه‌های اجتماعی، هوش مصنوعی، میز انتخابات، راه اندازی نشریه علمی پژوهشی و برگزاری جشنواره پرسش به پاسخ از دیگر فعالیت‌های این مرکز است. این جشنواره به زودی برگزار می‌شود و هزار و ۶۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.

رئیس مرکز مطالعات و پاسخ گویی به شبهات حوزه‌های علمیه، افزود: ارائه فعالیت‌های بین المللی با حضور ۱۱ زبان دان و مراکز تخصصی چون دارالاعلام و دارالحدیث به عنوان قطب‌های تخصصی در حوزه پاسخ گویی به شبهات فعال می‌باشند.

وی بیان داشت: راه اندازی مراکز و دفاتر پاسخکده در استان‌ها از دیگر فعالیت‌های این مرکز می‌باشد.تلاش داریم، این فعالیت را با قوت بیشتری در استان‌ها به سرانجام برسانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha