پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فرهادی و اعتمادی هرمزگان

حوزه / مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) هرمزگان گفت: صیانت از اندیشه ناب محمدی و ترویج فعالیت‌های مهدوی از مأموریت‌های ذاتی بنیاد است و لذا در راستای تحقق این هدف، آماده همکاری با مراکز عالی هرمزگان هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت‌الاسلام محمد اعتمادی مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) هرمزگان عصر امروز در دیدار با رئیس دانشگاه پیام نور استان هرمزگان، ضمن تشریح راهبردهای بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج)، اظهار داشت: به دنبال راه کاری برای ایجاد تدابیری هستیم تا نشست‌های تعاملی با مراکز آموزش عالی استان، استمرار داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری چنین نشست‌هایی، خاطر نشان کرد: صیانت از اندیشه ناب محمدی و ترویج فعالیت‌های مهدوی از مأموریت‌های ذاتی این بنیاد است و لذا در راستای تحقق این هدف، آماده همکاری با مراکز عالی استان هستیم.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) هرمزگان گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی و کاربردی مهدویت ویژه اساتید و دانشجویان با بهره‌گیری از اساتید مرکز تخصصی مهدویت قم در دستور کار بنیاد قرار گرفته و در این حوزه نیز آماده همکاری با مراکز عالی هستیم.

کانون مهدویت در دانشگاه پیام نور واحد بندرعباس راه‌اندازی می‌شود

منصور فرهادی، رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان نیز در این نشست اظهار داشت: تلاش می‌کنیم با همکاری بنیاد مهدویت، کانون مهدویت را همزمان با ایام نیمه شعبان در دانشگاه پیام‌نور واحد بندرعباس راه‌اندازی کنیم.

وی افزود: با راه اندازی این کانون، جهت‌گیری اقدامات فرهنگی دانشگاه پیام‌نور به سمت فعال کردن کانون مهدویت در دانشگاه خواهد بود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha