یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1011187
۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
اخبار کوتاه

حوزه /برگزاری نشست شورای عالی روحانیت استان بوشهر، معرفی رئیس جدید اوقاف وامورخیریه شهرستان جم، دیدار مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر با نماینده ولی فقیه در استان و معرفی رئیس جدید اوقاف وامورخیریه شهرستان دشتستان برخی از خبرهای فرهنگی استان بوشهر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، نشست شورای عالی روحانیت استان بوشهر با حضور حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان، در مصلای جمعه بوشهر برگزار شد.

در این نشست پس از بیان گزارشی از روند اجرایی شدن مصوبات جلسه قبل، پیرامون مسائل مختلف حوزوی، فرهنگی و کلان استان بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مصوباتی نیز به تأیید اعضا رسید.

رئیس جدید اوقاف و امورخیریه شهرستان دشتستان معرفی شد

با حضور سرپرست فرماندار شهرستان دشتستان آیین تکریم و معارفه رئیس اوقاف وامورخیریه این شهرستان برگزار شد.

در این آیین از خدمات بهروز رومزی رئیس سابق این اداره تقدیر و عادل آموزگار به عنوان رئیس جدید اوقاف وامورخیریه شهرستان دشتستان معرفی شد.

گفتنی است، عادل آموزگار از سال ۱۳۹۵ تاکنون مسئولیت اوقاف و امورخیریه شهرستان جم را برعهده داشته است.

دیدار مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر با نماینده ولی فقیه در استان

حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در دیدار مدیرکل صدا و سیمای استان با بیان اینکه صدا و سیما مهم ترین رابطه فی ما بین نظام و مردم ، مردم و نظام است، گفت: الحمدلله در سال های اخیر تحولات بسیار خوبی در رسانه ملی صورت گرفته و آثار بسیار خوبی بر مردم واقع شده است.

امام جمعه بوشهر عملکرد صدا و سیمای بوشهر را موفق ارزیابی کرده و با قدردانی از زحمات و تلاش های مدیرکل صدا و سیما بوشهر، وی را در حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب که تجلی آن در برنامه های صدا و سیما بوشهر مشخص بود، موفق عنوان کرد.

رئیس جدید اوقاف وامورخیریه شهرستان جم معرفی شد

با حضور فرماندار، امام جمعه و مسئولین ادارات دولتی شهرستان جم آئین تکریم و معارفه رئیس اوقاف وامور خیریه شهرستان جم برگزار شد.

در این آیین از خدمات عادل آموزگار رئیس سابق اداره اوقاف و امور خیریه جم تقدیر و بهروز رومزی به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

فرماندار جم در این جلسه گفت: وقف موجب حرکت به سمت عدالت اجتماعی است و یکی از زمینه های ایجاد تمدن اسلامی است.

وی بیان کرد: فرهنگ وقف در شهرستان جم نهادینه شده است و خواستار تقویت زیرساخت ها و انجام کارهای فرهنگی و مذهبی در جم شد.

گفتنی است بهروز رومزی از سال ۱۳۹۵ تاکنون مسئولیت اداره اوقاف وامورخیریه شهرستان دشتستان را برعهده داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha