جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ امام جمعه بوشهر با تاکید بر اینکه صداوسیما در خط مقدم مقابله با تهاجم رسانه‌ای قرار دارد، گفت: باید با برنامه‌ریزی دقیق و تولید محتواهای جذاب، برای موفقیت در این زمینه تلاش کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در دیدار مدیران صداوسیمای مرکز بوشهر با بیان اینکه صداوسیما باید با معرفی نقاط قوت کشور، روحیه امید را در مردم تقویت کند، اظهار داشت: معرفی نقاط قوت و ظرفیت‌های کشور و تقویت روحیه امید در جامعه از مصادیق جهاد تبیین است که در صداوسیمای استانی باید به آن توجه ویژه‌ای شود.

امام جمعه بوشهر افزود: در صداوسیمای مرکز بوشهر باید برنامه‌ها با نگاه ملی و فراملی تولید شود، زیرا تماس مخاطبان نشان می‌دهد که این برنامه‌ها در نقاط مختلف مخاطب دارد.

معرفی توانمندی‌های استان و مدیریت اقتصاد رسانه با استفاده از ظرفیت ملی و بخش خصوصی از توصیه‌های امام جمعه بوشهر به مدیران صداوسیمای استانی بود و گفت: اکنون دشمنان طرحی برای عبور از صداوسیما در دست اجرا دارند، تا مخاطبان صداوسیما را دنبال نکنند، آنان این کار را با ایجاد رقیب دنبال می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه صداوسیما در خط مقدم مقابله با تهاجم رسانه‌ای قرار دارد، مطرح کرد: باید با برنامه‌ریزی دقیق و تولید محتواهای جذاب، برای موفقیت در این زمینه تلاش کرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر عنوان کرد: رسانه‌ها در شرایط کنونی به دنبال مدیریت فکر مخاطبان هستند، تا این مدیریت فکر، به مدیریت عمل تبدیل شود و مخاطب را به جایی هدایت کنند که هدف طراحان است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری اظهار داشت: رسانه‌های غربی اکنون جنگ اوکراین و روسیه را به صورت منظم پوشش می‌دهند و فکرها را به سمتی می‌برند که نظر برنامه‌ریزان است، اما همین رسانه‌ها با وجود آنکه سال‌ها است مردم یمن و غزه ستم می‌بینند، اما هیچ حرفی نمی‌گویند.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: غنای رسانه‌ به اندیشه حاکم بر آن بستگی دارد و برای اینکه رسانه‌ای به غنا برسد باید از نظر هیات اندیشه‌ورز بهره‌ برد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha