دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
امام جمعه قزوین

  حوزه / رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین گفت: مردم نوعدوست کشور و مخصوصا خانواده های مومن و خیرین بزرگوار همیشه حواسشان به اقشار مختلف نیازمند بوده است و کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در این هفته و در واقع در هر روزِ نیکوکاری، واسطه خیر برای رساندن کمک‌های مردمی از سراسر استان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلین عبدالکریم عابدینی، ظهر امروز با حضور خود در غرفه جشن نیکوکاری در میدان آزادی قزوین اظهار کرد: رسیدگی به همنوعان و کمک به مردم به هر شکلی که صورت گیرد، در اسلام بسیار مورد سفارش قرار گرفته و کسانی‌ که در این مسیر قدم بردارند مورد تشویق خداوند قرار می‌گیرند.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: مردم نوعدوست کشور و مخصوصا خانواده های مومن و خیرین بزرگوار همیشه حواسشان به اقشار مختلف نیازمند بوده است و کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در این هفته و در واقع در هر روزِ نیکوکاری، واسطه خیر برای رساندن کمک‌های مردمی از سراسر استان هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: برای این نعمت الهی خدا را شاکریم و از دست‌اندرکاران و مدیران محترم کمیته امداد که این زمینه ارزشمند را ایجاد کردند تا در روستاها و شهرهای سراسر استان کسی از کار خیر جانماند، تشکر می‌کنیم و امیدواریم همه در این کار خیر مشارکت داشته باشیم.

امام جمعه قزوین در پاسخ به این سوال که نوع کمکی که در نزد خداوند بسیار ارج دارد، چه نوع کمکی است؟، گفت: کمکی که اولا از مال حلال باشد و بدون منت ارائه شود و همچنین مشوق دیگران هم باشد؛ یعنی تبلیغ این حرکت را هم داشته باشد و اینجا ریاکاری نیست، چرا که باعث گسترش و تداوم کار خیر می‌شود.

مردم و خیرین حواسشان به محرومان باشد

مردم و خیرین حواسشان به محرومان باشد

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha