جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 1011540
۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴
امام جمعه آستارا

حوزه/ حجت الاسلام باقری گفت: آمریکا یک رژیم مافیایی است که در عرصه‌های سیاسی، امنیتی، نظامی، فرهنگی و اقتصادی شبکه مافیایی پنهانی ایجاد کرده است و امروز هم اوکراین قربانی سیاست‌های مافیایی آمریکا شده‌ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی امام جمعه آستارا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک فرا رسیدن ماه شعبان و اعیاد شعبانیه، این ماه را همچون ما رجب مقدمه‌ای برای ماه مهمانی خدا دانست و نسبت به استفاده از لحظات این ماه و انس گرفتن با ادعیه و اذکار آن به خصوص صلوات شعبانیه توصیه کرد.

امام جمعه آستارا به تبیین بیانات مقام معظم رهبری در روز عید مبعث و چگونگی شکل‌گیری جنگ به علت دخالت‌های آمریکایی‌ها در اوکراین پرداخت و افزود: همانطور که امام خامنه‌ای فرمودند: « جمهوری اسلامی خواستار پایان جنگ در اوکراین است.»

وی با اشاره به تعبیرات دقیق معظم‌له در مورد ماهیت آمریکا، ادامه داد: آمریکا یک رژیم مافیایی است که در عرصه‌های مختلف سیاسی، امنیتی، نظامی، فرهنگی و اقتصادی شبکه مافیایی پنهانی ایجاد کرده است و سعی دارد دنیا را اداره کند و کشورهای مظلوم و امروز هم اوکراین قربانی سیاست‌های مافیایی آمریکا شده‌ است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی آستارا با اشاره به آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه سراسر کشور به اهمیت تحصیل علوم دینی توسط جوانان مستعد و توانمند اشاره کرد و اظهار داشت: علمای دین در دوران غیبت راه نبوت و امامت را در هدایت جامعه بشری ادامه می‌دهند و این سعادت بزرگی است.

وی از خانواده‌های متدین و مذهبی‌ها خواست فرزندان خود را جهت تحصیل علوم دینی به حوزه علمیه بفرستند.

خطیب جمعه آستارا از اقدام جهادی رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان در اصلاح شبکه آبرسانی قبل از فرارسیدن فصل گرما و حضور در کنار کارگران این مجموعه در پروژه عمرانی تا پاسی از شب تشکر و قدردانی کرد و افزود: همانطور که وعده داده بودم مدیران موفق را در تریبون نماز جمعه تشویق خواهم کرد تا به عنوان یک الگوی شایسته به دیگر مدیران معرفی شوند.

باقری از برخی افراد هم که با ایجاد فضای روانی در سطح شهرستان سعی دارند خودشان را به عنوان مسئولین آینده معرفی کنند و هر کدام خود را به یکی از مسئولان ارشد منسوب می‌کنند گلایه کرد، و اظهار داشت: شرط لازم برای سپردن مسئولیت‌ها باید شایستگی‌های فردی و مدیریتی باشد و ملاک عزل و نصب‌ها باید شایسته سالاری باشد نه فعالیت در ستادهای انتخاباتی.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha