دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
استاندار کهگیلویه و بویراحمد

حوزه / استاندار استان کهگیلویه و بویرحمد در نشست با کارکنان کمیته امداد استان با بیان اینکه دولت سیزدهم دولت عدالت محور، جهادی و حامی مظلومان و مستضعفین است اظهار کرد: کمک‌ها و اقدامات تاثیرگذار کمیته امداد حضرت امام(ره) به افراد بی‌بضاعت قابل تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج،سید علی احمدزاده استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد، امروز در نشستی به مناسبت ۱۴ اسفند سالگرد تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، در جمع کارکنان کمیته امداد استان، با تبریک این روز اظهار داشت: خدمت به اقشار کم درآمد و محروم توفیقی است که نصیب کمیته امداد شده و این نهاد حمایتی تاکنون در بخش‌های مسکن، ازدواج، امدادرسانی، درمان و حمایت از دانشجویان و دانش‌آموزان کارهای خوبی انجام داده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در سفر رئیس جمهور به استان هم اعتباراتی برای توجه به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی دیده است، همچنین اعتبارات گازرسانی به خانوارهای تحت پوشش در حال تخصیص است.

وی با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور جامعه تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی فراموش نشدند، گفت: کمک‌ها و اقدامات تاثیرگذار کمیته امداد حضرت امام(ره) به افراد بی‌بضاعت قابل تقدیر است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به اینکه حکومت جمهوری اسلامی حکومت توحیدی و الهی است، افزود: دولت سیزدهم دولت عدالت محور، جهادی و حامی مظلومان و مستضعفین است، قشر محروم جامعه در این دولت مورد توجه خاص قرار دارند و امیدواریم از مشکلات این قشر کاسته شود.

وی با اشاره به اینکه نسبت به مشکلات مردم حساس هستیم، گفت: وقتی گزارشی از محرومیت و گرفتاری خانواده‌ای به دستم می‌رسد بلافاصله پیگیری می‌کنم و در کنار امداد فعال هستیم تا مبادا زن بی‌سرپرستی، کودک یتیم و معلولی در مضیقه باشد.

احمدزاده با اشاره به توجه خاص دولت سیزدهم به محرومان، گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد طبق سیاست‌ها و نگاه دولت باید به این اقشار توجه بیشتری شود.

وی با اشاره به اقدامات خوب و گسترده کمیته امداد حضرت امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری، افزود: با مشارکت نهادهای حمایتی از جمله سپاه و ستاد اجرایی حضرت امام(ره) ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکن مددجویی در استان آغاز شده ضمن اینکه کلید ۸۰۰ واحد احداثی به صاحبان تحویل داده شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اجرای ۵ هزار و ۵۰۰ طرح اشتغال‌زا در استان توسط کمیته امداد حضرت امام(ره) خبر داد و گفت: اعتبار هزینه شده برای این تعداد طرح ۱۴۵ میلیارد تومان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha