پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر، ائمه جمعه را سلسله الذهب انقلاب اسلامی دانست و گفت: ائمه جمعه معتمد ولایت و پناهگاه مردم هستند و دولت آیت الله رئیسی اهتمام ویژه ای به این جایگاه عبادی سیاسی داشته و دفاع از جایگاه امام جمعه از وظایف مسئولین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر شامگاه شنبه در جمع ائمه جمعه با اشاره به برخی تحولات جهانی گفت: از فردای جنگ جهانی دوم فاتحان خود خوانده با تقسیم دنیا و تشکیل سازمان ملل و بویژه شورای امنیت به بهانه حفظ امنیت جهانی، مستکبرانه علیه ملت‌های آزاد و مستقل به بهانه‌هایی از جمله دفاع از آزادی و دمکراسی و حقوق بشر در حمله به کشورهای مستقل و بویژه کشورهای اسلامی و تبلیغات دروغ لحظه‌ای درنگ نکردند.

ایرانی در ادامه برخوردهای دوگانه غرب و استکبار را ریشه همه ظلم‌ها و تبعیض‌ها دانست و خاطرنشان کرد: امروز دنیای استکبار باید پاسخگوی این برخوردهای دو گانه باشد آنجا که مردم مظلوم فلسطین و سوریه و افغانستان و عراق و لبنان و یمن و در قلب اروپا نسل کشی قرون وسطایی علیه مردم مسلمان بوسنی و هرزگوین و جنایات در سربرنیتسا که بعد از بیست سال حتی اثری از آن جنایات در سازمان ملل و شورای امنیت نیست آیا می‌توانند امروز مدعی صلح جهانی باشند.

وی یادآور شد: نظام اسلامی ایران و رهبر انقلاب حضرت امام خامنه‌ای براساس احکام اسلامی هرگونه ظلم و ستم بر ملت‌ها را محکوم می‌کنند ولی آیا کشورهای غربی به ظلم‌های علیه بشریت تا کنون اندیشیده‌اند که بالاخره باید روزی در محضر همین ملت‌های ستمدیده پاسخ داده و در پیشگاه تاریخ به جرم جنایت علیه بشریت محاکمه شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر در ادامه با تشریح انتصابات استان بوشهر در دولت آیت الله رئیسی یادآور شد: طی این مدت ۱۰۰ در صد فرمانداران، ۷۰ درصد بخشداران و ۶۰ درصد معاونین فرمانداران استان منصوب شده‌اند و این انتصابات در کشور رکوردی است که در سایر استان‌ها هنوز تحقق پیدا نکرده و مورد تقدیر وزارت کشور قرار گرفته و استاندار بوشهر جناب دکتر محمدی زاده با جدیت همه تلاش خود را معطوف حل مشکلات استان و پیگیری مطالبات مردم کرده است.

وی افزود: دکتر محمدی زاده با توانایی و تدبیر مانند پدری دلسوز خادم مردمی شده است که از جنس آنان است و بسیجی وار بفکر رفع موانع تولید و سرمایه گذاری و ارتقا سطح خدمات عمرانی و احیا پروژه‌های فراموش شده ولی حیاتی استان است.

معاون سیاسی استاندار بوشهر ابراز داشت: دکتر محمدی زاده مدیری در تراز نظام اسلامی و مردمی است که فرصت مغتنمی برای مردم شریف و ولایت مدار بوشهر است و ان شاالله با وفاق و همدلی همه مسئولین و بزرگان استان شاهد تحول بیش از گذشته در استان باشیم.

ایرانی در ادامه به اهمیت ولایت فقیه در نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: اگر امروز جمهوری اسلامی به برکت ولایت فقبه و خون شهدا عزت و عظمت دارد به برکت امامت و لایت است و به گفته شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی جمهوری اسلامی حرم است و دفاع از این حرم واجب است.

وی افزود: امروز امید جهان اسلام و مظلومین عالم به رهبری عزیز و شجاع و صالح جمهوری اسلامی است و ما در دفاع از این حرم مسئولیت بزرگی به عهده داریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر، ائمه جمعه را سلسله الذهب انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: ائمه جمعه معتمد ولایت و پناهگاه مردم هستند و دولت آیت الله رئیسی اهتمام ویژه ای به این جایگاه عبادی سیاسی داشته و دفاع از جایگاه امام جمعه از وظایف مسئولین است و معتمدترین مشاوران دولت هستند و کسانی که سعی در تضعیف این جایگاه دارند راه به خطا می روند.

وی در ارتباط با حفظ امنیت جامعه افزود: نیروی انتظامی مقتدر ما اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش را نخواهد داد و با افرادی که جامعه را متشنج کنند و عربده کشی کنند بشدت برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha