شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام راثی

حوزه / یکی از ائمه جمعه همدان گفت: از آنجایی که سپاه و بسیج به عنوان یک نیروی مردمی شناخته می‌شوند و مردم این نهاد انقلابی را از خودشان می‌دانند، بنابراین مطالب و صحبت‌هایی که توسط آنها بیان می‌شود را با تمام وجود قبول می‌کنند.

حجت الاسلام عبدالحسین راثی امام جمعه گل تپه استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با بیان اینکه دشمنان شبانه روز در حال طراحی نقشه برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند، اظهار داشت: علیرغم تمام دسیسه‌های دشمن، اما جمهوری اسلامی با قدرت و صلابت به مسیر خود ادامه می‌دهد و دشمن ۴۳ سال است که متحمل شکست شده است.

وی افزود: یکی از نهادهایی که با قدرت در مقابل نقشه‌های دشمنان ایستادگی کرده و ضربات سنگینی نیز بر دشمن وارد کرده، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و لذا دشمنان قسم خورده انقلاب، بغض و کینه سپاه را دل دارند.

امام جمعه گل تپه استان همدان با بیان اینکه سپاه خاستگاه مردمی دارد، گفت: نه تنها سپاه تکیه بر مردم دارد، بلکه نیروهای خود را نیز از بین عامه مردم انتخاب می‌کند و با تشکیل حلقه‌های بسیج در بین اقشار مختلف و تبیین واقعیت‌ها اجازه تحریف و پیاده شدن نقشه‌های دشمنان را نمی‌دهد.

وی با اشاره اینکه از روز اول تاسیس سپاه تا به امروز، این نهاد انقلابی بر آرمان‌های اولیه خود مستحکم ایستاده است، مطرح کرد: گاهی از اوقات مشاهده می‌کنیم برخی از نهادها و یا اشخاص از آرمان‌های اولیه انقلاب در حال فاصله گرفتن هستند، اما سپاه نه تنها ذره‌ای از این آرمان‌ها فاصله نگرفته بلکه با بهره گیری از فرمایشات امامین انقلاب هر روز به دنبال به روز رسانی این مبانی است.

حجت الاسلام راثی با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج در دور افتاده‌ترین روستاهای کشور نیز دارای فعالیت هستند، خاطر نشان کرد: سپاه با به روز رسانی خود و ورود در عرصه جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب، گامی مهم را در راستای جواب‌دهی به شبهات و کادر سازی می‌تواند بردارد.

امام جمعه گل تپه استان همدان تصریح کرد: از آنجایی که سپاه و بسیج به عنوان یک نیروی مردمی شناخته می‌شوند و مردم این نهاد انقلابی را از خودشان می‌دانند، بنابراین مطالب و صحبت‌هایی که توسط آنها بیان می‌شود را مردم با تمام وجود قبول می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه پاسداران انقلاب اسلامی خود را وقف انقلاب و نظام کرده‌اند، گفت: بسیار از پاسداران حتی با وجود بازنشستگی اما بازهم در عرصه خدمت رسانی به مردم، حضور در مناطق محروم و رسیدگی به امور خانواده‌های شهدا تلاشی جدی دارند و این قابل تقدیر است.

انتهای پیام.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha