سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر/ آیین رونمایی از آثار ادبی با موضوع " ایثار و شهادت"/سردار موحد

حوزه/ فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) گفت: حقیقتاً پاسداران انقلاب اسلامی، فدائیان راه و مکتب نورانی امام حسین(ع) هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سردار محمدرضا موحد، شب گذشته طی سخنانی در مراسم جشن عهد پاسداری که با حضور پاسداران سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) و خانواده های آن ها در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، ضمن تبریک ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار اظهار داشت: پاسداران، فداییان راه و مکتب نورانی حضرت سیدالشهدا(ع) هستند و سوم شعبان روزی است برای تجدید عهد و پیمان با سید و سالار شهیدان که تا ابد از این راه و مسیر نورانی تبعیت می کنند.

وی با بیان این که بعد از شکل گیری شجره طیبه سپاه در اولین روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی، پاسداران عزیز ثابت کرده اند که همیشه مورد تایید امام و رهبری بوده اند، گفت: نقش آفرینی درخشان سپاه در عرصه های مختلف از جمله در بحث خدمت رسانی به مردم و محرومان، مساله ای است که دوست و دشمن به آن اذعان داشته اند.

وی ادامه داد: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند، سپاه، پاسدار انقلاب و خار چشم دشمنان است و امروز به برکت نقش آفرینی سپاه و بسیج به عنوان بازوان ولایت و البته دیگر قوای نظامی و انتظامی، ما امنیت پایدار را در کشور شاهد هستیم.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) همچنین خاطرنشان کرد: به لطف الهی انقلاب اسلامی با وجود همه دشمنی ها و کینه توزی ها علیه آن، هر روز ایستاده تر و مقاوم تر از روز قبل به راه خود ادامه می دهد و سپاه به عنوان مولود انقلاب اسلامی در مسیر تحقق آرمان های مقدس این نظام و مردم، ثابت قدم و جان برکف به نقش آفرینی مهم خود در عرصه های گوناگون می پردازد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha