یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
نجم الدین طبسی

حوزه/ امروز در دنیا جایی نیست که از شیعه آل محمد(ص) خالی باشد. نباید نگاه به تبلیغات سوء انسان های بی دین کرد. امروز شیعه در سرتاسر جهان گسترش پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،حجت الاسلام والمسلمین نجم الدین طبسی در همایش ملی« شهید سلیمانی و مکتب انتظار و مقاومت» در مرکز همایش های غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، گفت: انتظار و مقاومت از مباحث مهم است و باید روی آن سرمایه گذاری شود.

این استاد حوز و دانشگاه با بیان این که کسی به این بحث بپردازد تلاش و مجاهدت بسیار ارزشمند خواهد و کمتر از جهاد در راه خدا نمی باشد، افزود: این به دلیل تهاجم فرهنگی دشمنان به فرهنگ انتظار است که در این رابطه می توان به نفاق و ترس جبهه الحاد، شرک و منافقین از فرهنگ انتظار اشاره کرد.

وی افزود: دلیل این امر این است که اینها تازه فهمیدند که هر چه است فرهنگ انتظار است و این فرهنگ هم از مکتب شیعه برخاسته و سبب اقتدار شیعه شده است. لذا همه تلاش شان را برای از بین بردن این فرهنگ به کار گرفته اند.

حجت الاسلام والمسلمین طبسی با اشاره به اقتدار فرهنگ شیعه در دنیا گفت: امروز در دنیا جایی نیست که از شیعه آل محمد(ص) خالی باشد. نباید نگاه به تبلیغات سوء انسان های بی دین کرد. واقعیت چیز دیگری است. امروز شیعه در سرتاسر جهان گسترش پیدا کرده است. این واقعیت است. اما با همه احوال دوران غیبت بسیار سخت و سرنوشت ساز است.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: امروز شما پژوهشگران و محققان که در حوزه فرهنگ انتظار قلم می زنید از اصحاب رسول خدا(ص)می باشید چرا که متوجه تهاجم دشمن شده اید و این نشان از نگرانی شما نسبت اهداف و برنامه های ملحدین در مورد هجمه به فرهنگ انتظار است.

وی با بیان این که در دوران عصر ظهور همه شاهد امنیت جهانی خواهند بود، اظهار داشت: حضور امام سبب آرامش، عدالت و امنیت جهانی خواهد بود و این مسئله ای است که همه باید برای مقدمه ظهور آن تلاش کنند.

این محقق گفت: لذا انتظار ظهور و تلاش برای زمینه سازی ظهور و زمینه سازی برای پذیرش حکومت و اعتقاد به آن افضل الاعمال به شمار می رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha