پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سیدحسن هاشمی

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی گفت: ۱۴۰ طلبه آذربایجان شرقی به مدت هشت روز از تاریخ ۱۸ اسفند سالجاری به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

حجت الاسلام سید حسن هاشمی معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تبریز، اظهار داشت: ۱۴۰ طلبه آذربایجان شرقی به مدت شش روز از تاریخ ۱۸ اسفند سالجاری به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه اعزام این کاروان با هدف ارتقای شاخص‌های تربیتی و افزایش روحیه‌ی ایثار در بین نسل جوان انجام خواهد شد، افزود: با فراهم کردم شرایط و تمهیدات لازم جهت حضور پررنگ‌تر جوانان در مناطق جنگی، می‌توان در عرصه ترویج فرهنگ ایثار، تقویت عقاید و استحکام باورهای دینی جوانان گام‌های موثری را برداشت.

حجت الاسلام هاشمی خاطر نشان کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور به‌ عنوان یک عملیات بزرگ فرهنگی دارای تاثیر مناسبی در ترویج عقاید و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به جوانان و نسل‌های آینده دارد.

وی یادآور شد: امیدواریم در سایه تربیت نسلی انقلابی و مؤمن و با الگو گیری از راه و منش شهدا بتوانیم در رشد و تعالی و زمینه سازی برای ارتقای معنویت در جامعه نقش آفرین باشیم.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha