شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
شیخ فهیمی

شیخ فهیمی با بیان اینکه انقلاب مردم ایران منافع دیگر کشورها را تضمین کرد افزود: حمایت‌ ایران از کشورهای مسلمان و مستضعف و کمک به آنها در راستای تقویت روحیه برادری و اتحاد تایید کننده این مدعاست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بندرعباس، شیخ محمدصدیق فهیمی امام‌جمعه اهل‌سنت سورو بندرعباس با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما هدیه‌ای با ارزش برای همه مردم جهان بوده است.

وی با بیان اینکه انقلاب مردم ایران منافع دیگر کشورهای اسلامی را نیز تضمین کرد افزود: حمایت‌ ایران از کشورهای مسلمان و مستضعف و کمک به آنها در راستای تقویت روحیه برادری و اتحاد تایید کننده این مدعاست.

امام‌جمعه اهل‌سنت سورو بندرعباس با بیان اینکه دوران قبل از انقلاب همزمان با دوران دانشجویی من بود تصریح کرد: ما شبنامه‌، نوارکاست، اعلامیه و پیام‌های امام(ره) را از آقای مظفری دریافت می‌کردیم و ترسی از ساواک نداشتیم.

این روحانی اهل‌سنت ادامه داد: برخی از آشناها و حتی خانواده از فعالیت‌های انقلابی ما نگران بودند مخصوصا با رعب و وحشتی که ساواک ایجاد کرده بود اما ما با دیدن حقیقت به راه خود ادامه دادیم.

وی با بیان اینکه آزادی بیان روحانیون اهل‌سنت ایران را روحانیون اهل‌سنت در دیگر کشورها ندارند تشریح کرد: اگر به خطبه‌های برخی کشورهای حوزه خلیج‌فارس توجه کنید متوجه می‌شوید که خطبه‌های آنها چیزی جز مطالب کنسرو شده‌ و تکراری نیست که حکومت‌ها  به آنها دیکته می‌کنند.

شیخ فهیمی با بیان اینکه اهل‌سنت ایران بعد از انقلاب خطبه‌های کنسرو شده را به برکت نظام اسلامی کنار گذاشتند گفت: افتخار ما خدمت به نظام است.

وی با بیان اینکه رهنمودهای امام(ره) و رهبری معظم انقلاب بر مبنای سنت‌های پیامبراکرم(ص) است اظهار کرد: با مقایسه رهبران جهان عرب برای هر شخص واقع‌بینی مشخص می‌شود که رهبر ایران، دل به هیچ‌چیز و هیچ‌کس جز خدا نبسته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha