یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
فهیمی

حوزه/ شیخ فهیمی گفت: رژیم غاصب صهیونیستی امروز دشمنی خود را با مسلمان آشکار کرد و از وحدت مسلمانان دلهره دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، شیخ محمد صدیق فهیمی امام جمعه مسجد جامع اهل‌سنت سورو بندرعباس، شب گذشته در جمع روحانیون شرکت کننده در اردوی راهیان پیشرفت، ضمن خیر مقدم به همه طلاب و روحانیون، اظهار داشت: این گردهمایی‌ها و حضور روحانیون در مساجد اهل سنت را به فال نیک می‌گیریم و نشان دهنده وحدت بیش از پیش میان همه اقوام و مذاهب در ایران است.

وی با بیان اینکه قرآن همه مسلمانان را به اتحاد در برابر دشمن دعوت کرده است، افزود: رژیم غاصب صهیونیستی امروز دشمنی خود را با مسلمان آشکار کرد و از وحدت مسلمانان دلهره دارد.

امام جمعه مسجد جامع اهل‌سنت سورو بیان کرد: قضیه غزه حق باوران عالم را بیدار کرده و لذا مسلمانان نیز باید امت واحده باشند و از ظلم و تعدی این رژیم سفاک جلوگیری کنند.

شیخ فهیمی ادامه داد: برخی از حکام ترسو ممالک اسلامی در برابر جنایات صهیونیست‌ها ساکت هستند و به یک بیانیه اکتفا کردند.

وی اظهار کرد: امروز اگر رژیم صهیونیستی از حماس می‌ترسد به‌خاطر اسلحه یا ادوات جنگی نیست، بلکه مقاومت در قلب مردم نفوذ کرده و می‌ترسند که این کودکان نیز راه مقاومت را دنبال کنند و لذا دست به نسل کشی در غزه می‌زنند.

امام جمعه مسجد جامع اهل‌سنت سورو گفت: مردم جهان صدای مقاومت را بشنوند و اتفاقاتی که در غزه رخ می‌دهد را دنبال کنند و ببینند که این مردم برای بازگو کردن حق خود با اسلحه و زور مواجهه شدند.

شیخ فهیمی خاطرنشان کرد: حماس نهضتی را برای بیداری مردم جهان آغاز کرده که برگرفته از نهضت خمینی(ره) است و این نهضت ادامه دارد تا به دست صاحب اصلی آن منجی عالم بشریت برسد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha