شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام مسعود محمدی

حوزه/ استاد حوزه علمیه کردستان گفت: جریان های وابسته به جهان استکبار با تمام قدرت و نیرو به دنبال مدیریت جهان اسلام به دلخواه خود هستند این جریانات از طریق کشورهای مستکبر تعذیه، حمایت و تسلیح می شوند و برای خوش خدمتی به اربابان خود از هیچ گونه جنایتی رویگردان نیستند.

حجت الاسلام مسعود محمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: در حادثه تروریستی و ضدانسانی مسجد شیعیان پیشاور بار دیگر مظلومیت مسلمین به ویژه مردم شیعه بر جهانیان ثابت شد.

استاد حوزه علمیه کردستان اظهار کرد: این حادثه شاید در ظاهر عاملان آن گروهک تروریستی داعش باشند، ولی در واقع در پشت سر این تروریست ها اتاق فکر صهیونیست جهانی قرار دارد، جریانی که تاب تحمل وحدت و انسجام در جهان اسلام را نداشته و ندارد.

حجت الاسلام محمدی با تاکید براینکه آرامش و انسجام و وحدت مسلمین برای صهیونیست و جریان استکبار یک کابوس است، عنوان کرد: دشمنان در دهه های اخیر به ویژه در سال های اخیر به عینه و در عمل نشان داده اند که حاضرند هرگونه هزینه ای را انجام دهند تا هرگز وحدت در بین کشورهای اسلامی محقق نشود که آخرین نمونه از این تلاش های مذبوحانه جنایت علیه نمازگزاران مسجد پیشاور پاکستان بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه عوامل ضدوحدت هم در داخل و هم در بیرون از جهان اسلام به شدت در حال فعالیت هستند، افزود: جریان های وابسته به جهان استکبار با تمام قدرت و نیرو به دنبال مدیریت جهان اسلام به دلخواه خود هستند این جریانات از طریق کشورهای مستکبر تغذیه، حمایت و تسلیح می شوند و برای خوش خدمتی به اربابان خود از هیچ گونه جنایتی رویگردان نیستند.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه بصیرت و بینش دینی و سیاسی بهترین راه مبارزه با چنین جنایت ها و حرکت های غیرانسانی است، اظهار داشت: تا زمانی که جهان اسلام در مسئله وحدت و انسجام به جایگاه متعالی خود نرسد، نباید انتظار داشت که این جنایات خاتمه پیدا کند، بخش اعظمی از این مشکلات در جهان اسلام معلول نبود بصیرت و دشمن شناسی مسلمین است.

حجت الاسلام محمدی خاطرنشان کرد: خط قرمز جهان اسلام امروز فلسطین، قدس و... است با این حال به عینه شاهد تلاش سران برخی از کشورهای مرتجع اسلامی برای عادی سازی روابط با کشورهای متخاصم و دشمن جهان اسلام هستیم که این خود یکی از عوامل وقوع جنایت هایی به مانند حادثه تروریستی در پیشاور پاکستان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha