یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدیر مدرسه مهدویه

حوزه/ مدیر مدرسه مهدویه گفت: مدرسه علمیه مهدویه با همکاری جمعیت هلال احمر استان گیلان، برای سومین مرحله، ایستگاه صلواتی و ایستگاه سلامت را به مناسبت اعیاد ماه شعبان برگزار کرده است.

حجت الاسلام احمد اکبرزاده مدیر مدرسه علمیه مهدویه رشت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، خدمت به مردم و تواضع نسبت به دیگران را مدال افتخاری بر سینه جوانان مکتبی و انقلابی دانست و اظهار داشت: حوزه‌های علمیه و طلاب نیز از این قاعده مستثنی نیستند و در این راه جزو پیش قراولان حرکت‌های جهادی بوده و هستند که می‌توان از آنها به عنوان الگویی برای جوانان مکتبی و انقلابی نام برد.

حجت الاسلام اکبرزاده افزود: در مکتب تربیتی اهل بیت (ع)، نام حضرت اباعبدالله(ع) و نهضت عاشورا، نقطه مشترک همه دلدادگان این مکتب است و لذا مدرسه علمیه مهدویه نیز افتخار این را دارد که با همکاری جوانان متخصص و با انگیزه جمعیت هلال احمر استان گیلان، برای سومین مرحله، ایستگاه صلواتی و ایستگاه سلامت را به مناسبت اعیاد ماه شعبان برگزار کرده است.

مدیر مدرسه مهدویه ادامه داد: در این ایستگاه، خدماتی مانند: ویزیت رایگان، تست قند خون و فشار خون، مشاوره روانشناسی ارائه شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha