یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی

حوزه/ آیت الله دری نجف آبادی گفت: اگر هویت انقلابی نظام جمهوری اسلامی ایران حراست شود کشور در همه حوزه ها شاهد رشد خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، در نهمین اجلاسیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، گفت: جوهره نظام جمهوری اسلامی ایران هویت انقلابی آن است که اگر از آن حراست شود رشد اقتصادی و توسعه اجتماعی و گسترش عدالت و ارزش های متعالی را به دنبال خواهد داشت.

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری ضمن گرامیداشت یاد شهدای مظلوم حادثه تروریستی مسجد جامع پیشاور پاکستان از علما و دولت پاکستان و مجامع بین المللی خواست نسبت به این وقایع بی تفاوت نباشند.

آیت الله دری نجف آبادی سپس با اشاره به کاهش نرخ باروری در استان مرکزی افزود: کاهش نرخ باروری در کشور معضلی مهم است که باید با جدیت به آن توجه شود و با اقدامات همه جانبه به دنبال رفع این معضل باشیم.

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری سپس با تشکر از زحمات دولت و به ویژه رئیس جمهور، رئیس جمهور خواست برای اجرای سیاستهای کلی که در مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب شده است و به تأیید مقام معظم رهبری رسیده است برنامه ریزی کنند تا این سیاستها اجرایی شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha