جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
جلسه برنامه ریزی اعیاد شعبانیه و یوم الله 12 فروردین در دفتر آیت الله علماء

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه: عزت و قدرت اسلام در تبیین شعائر است و تبیین اسلام و ارزش های اسلامی یک وظیفه اخلاقی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه در جلسه برنامه ریزی اعیاد شعبانیه و یوم الله ۱۲ فروردین که با حضور مسئولین دستگاه های اجرایی در محل حسینیه امام خمینی(ره ) برگزار شد، بر اهمیت حفظ شعائر دین تأکید شد.

آیت الله مصطفی علما در این جلسه گفت: تمام برنامه های ما برای اسلام و تکریم شعائر اسلام است، زیرا اسلام زنده است و با همه قدرت در تمام دنیا روشنگری می کند و قلوب مردم را زنده می کند.

وی افزود: اگر می بینیم مردم سراسر دنیا که تشنه آزادی و عزت هستند نسبت به ائمه معصومین(ع) اداری احترام می کنند و نسبت به شعائر دین اسلام عشق می ورزند، همان عزت دین است و یقیناً آینده دنیا متعلق به اسلام است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تأکید کرد: عظمت در عرصه جهان ایجاد شده این نشانه تبیین است، همان تبیینی که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به آن تأکید دارند و آن را شرط موفقیت و بقای اسلام می دانند.

وی ادامه داد: همین عظمت اسلام بود که انقلاب اسلامی را درایران به پیروزی رساند و محور مقاومت را در منطقه احیا کرد و به صورت یک اصل مترقی بنیاد نهاد و به دنیا معرفی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: همه ما موظف هستیم تبیین کنیم؛ تبیین اسلام و ارزش های اسلامی یک وظیفه است.

آیت الله علما گفت: ما نسبت به آیندگان بدهکاریم و به نسل فردا باید پاسخگو باشیم، لذا زلال دین و شعائر را صادر کنیم، چون قلوب تشنه زیادی در دنیا تشنه اسلام ناب می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه یادآور شد: وقتی اسلام حاکم باشد، پویش های مؤمنانه در عرصه جامعه شکل می گیرید و محرومان تنها نمی مانند.


عزت و قدرت اسلام در تبیین شعائر است

عزت و قدرت اسلام در تبیین شعائر است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha