چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
پذیرش طلبه

حوزه/ مدرسه علمیه مدینة العلم صاحب الزمان(عج) شهرضا برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از بین دانش آموزان پایه هشتم و نهم و دیپلم طلبه می پذیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، مدرسه علمیه مدینه العلم صاحب الزمان(عج) شهرضا برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از بین دانش آموزان پایه هشتم و نهم و دیپلم طلبه می پذیرد.

مدرسه علمیه مدینة العلم صاحب الزمان(عج) شهرضا با چهار دهه سابقه آموزشی در جوار امام زاده عظیم الشان جعفر بن موسی شاهرضا(ع) و همچنین قبور شهدای اسلام از جمله سردار خیبر حاج محمد ابراهیم همت واقع شده است.

این مدرسه که تحت نظر مستقیم مدیریت حوزه علمیه استان قم می باشد، ضمن دارا بودن امکانات ورزشی و رفاهی و کتابخانه غنی و هم چنین طبیعت زیبا و فرح بخش، در طول سال تحصیلی دروس فوق برنامه ازجمله مکالمه عربی، روش تبلیغ و فن رثاء را برگزار می نماید.

طلاب مدرسه در قالب دو کارگروه شیخ بهایی و علامه حلی مباحث ادبیات عرب و کلام را به صورت تخصصی و زیر نظر اساتید مبرز دنبال می نمایند. پرداخت کمک هزینه به طلاب برتر آموزشی و پژوهشی، چاپ تالیفات طلاب و اردوهای علمی از دیگر برنامه های این مدرسه مبارکه به شمار می رود.

علاقه مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۰۳۱۵۳۲۳۰۱۷۹و ۰۹۱۳۹۳۰۲۷۶۲ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • احمد امیری IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    2 0
    مدرسه زیبا، جامع و دلنشینی است. قبلا توفیق حضور را یافته ام