دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
طرح آرامش بهاری

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از اجرای طرح آرامش بهاری در ۴۶ امامزاده و بقعه متبرکه شاخص استان خبر داد .

حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده،معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد، با اشاره به اینکه در دو سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا طرح آرامش بهاری به صورت محدود برگزار شد، گفت: امسال این طرح در ۴ بقعه متبرکه و امامزاده شاخص استان لرستان اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح آرامش بهاری از ۲۸ اسفندماه در بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص استان لرستان آغاز می شود، خاطر نشان کرد: طرح آرامش بهاری تا ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۱ در راستای خدمت رسانی به زائران ادامه خواهد داشت.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان در پایان با بیان اینکه امسال در طرح ارامش بهاری خیمه های معرفت در بقاع متبرکه و امامزادگان استان لرستان برپا خواهد شد، گفت: در برپایی طرح خیمه های معرفت که در حوزه های قرآن، ولایت مداری، خانواده، عفاف و حجاب، وقف و پاسخگویی به مسائل شرعی برگزار می شود، بیش از ۵۰ مبلغ در بقاع متبرکه مستقر خواهند بود و به سوالات زائران پاسخ می دهند .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha