جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصویر

حوزه/ نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور گفت: در زمانی که دشمنان همه توان خود را برای ناامید کردن مردم به کار گرفته است ما حکم جهاد تببین از ولی فقیه خود داریم و ان‌شاءالله این موضوع را عملی کنیم. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی‌اکبری، عصر امروز در نشست صمیمی با دانش آموزان عضو انجمن های اسلامی استان هرمزگان اظهارداشت: جوانان امروز باید به صحیفه سجادیه تمسک بجویند، چرا که این کتاب مانند چراغی پر نور قلب های جوانان را روشن تر می‌کند.

نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان افزود: امروز تقوای جوانان و دانش آموزان بسیار مهم است و توجهات جوانان ما نسبت ذات پاک پرودگار باید بسیار قوی باشد. ان شاءالله که در همه مجموعه های انجمن‌ اسلامی یک پرچم و نشانه ای از صحیفه سجادیه باشد، چرا که امام سجاد(ع) در اخلاق، ولایتمداری و جهاد پرچم‌دار هستند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور خاطرنشان کرد: نماز رکن اساسی دین است و سعی کنید از نماز خود مراقبت کنید.

وی در ادامه افزود: امروز جهاد واجب فوری و قطعی که امام بزرگوار بر عهده ما گذاشته اند جهاد تبیین است؛ در زمانی که دشمنان همه توان خود را برای ناامید کردن مردم به کار گرفته است ما حکم جهاد تبیین از ولی فقیه خود داریم و ان شاءالله این موضوع را عملی کنیم.


نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان بیان کرد: مدرسه و کلام دانش آموز با همان زبان ساده، خود یک جهادگری در جبهه و عملیات تببین است؛ بهترین افرادی که امروز می تواند به خوبی برنامه ریزی کند و برنامه اش را عملی کند شما دانش آموزان و افسران جنگ نرم هستید؛ دانش آموزان در خط مقدم جهاد تبیین هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha