چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای بهرامی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان در ادامه وظیفه اصلی مدیر و معاون فرهنگی در مدارس علمیه را  طلبه پروری عنوان کرد و گفت: جهت تقویت  اخلاق و معنویت در حوزه های علمیه تلاش کنیم و این کار را ابتدا از خودمان شروع می کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامرضا بهرامی، صبح امروز در نشست مدیران مدارس علمیه، مراکز تخصصی و موسسات آموزش عالی حوزوی خواهران استان اصفهان با اشاره به آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در فروردین‌ماه بر حفظ شئونات حوزه در تبلیغات پذیرش تاکید کرد.

وی ضمن تاکید بر «به گزینی» طلاب در پذیرش حوزه های علمیه ادامه داد: مدیران مدارس با تشکیل ستاد پذیرش در مدارس علمیه و تعیین وظایف، سفیران رضوان را جهت اطلاع رسانی آغاز پذیرش حوزه های علمیه خواهران و همکاری در زمینه تبلیغات پذیرش در مدارس فعال کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان در ادامه وظیفه اصلی مدیر و معاون فرهنگی در مدارس علمیه را طلبه پروری عنوان کرد و گفت: جهت تقویت اخلاق و معنویت در حوزه های علمیه تلاش کنیم و این کار را ابتدا از خودمان شروع کنیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین بهرامی هدف از تحصیل در حوزه های علمیه خواهران را تربیت انسان صالح و باایمان که علم الهی را یاد بگیرد، تا بتواند مربی جامعه شود عنوان کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان در ادامه به تشویق و تحریض طلاب به شرکت در جشنواره ی علامه حلی اشاره نموده و گفت: این جشنواره می تواند شروع خوبی برای نویسندگی طلاب و شناسایی طلاب برتر و مستعد پژوهشی باشد.

وی با اشاره به جهش علمی در پژوهش گفت: با نگاه به افق ۱۴۱۴ اقدامات فاخر زمینه ساز اثر گستری طلاب بوده و مدیران محترم در راستای برگزاری کرسی های علمی، نشست های تخصصی و ایجاد نشریات علمی و تخصصی همت مضاعف داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha