جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار حاجتی

حوزه/ سردار حاجتی، "راهیان نور" را امکان و صنعتی جدید برای صدور ارزش‌های انقلاب به جهان دانست و گفت: حرکت عظیم راهیان نور همچون حرکت جهانی اربعین حسینی، هم یک صنعت، هم یک حرکت جهانی برای انتشار ارزش‌ها و هم یک رسانه قدرتمند بین‌المللی برای تبیین جهادی خیلی از قابلیت‌های معنوی، ارزشی، انسانی و اعتقادی ملت بزرگ ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، سردار عبدالرضا حاجتی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، در جمع مسئولان راهیان نور، خاک خوزستان را معدن عظیم گنج‌های زمان جنگ دانست و اظهارداشت: راهیان نور بین‌المللی‌ترین رسانه برای جهاد تبیین است.

وی افزود: به جرأت می‌گویم که با همه کارهای انجام شده تنها توانسته‌ایم درصدی از ظرفیت بزرگ راهیان نور برای ترویج فرهنگ غنی دفاع مقدس بهره ببریم.

سردار حاجتی اشاره‌ای هم به شعار راهبردی امسال راهیان نور کرد و گفت: شعار «ما مقاوم هستیم» تکمیل کننده شعارهای سالیان گذشته و تثبیت کننده اقتدار جمهوری اسلامی که از نداشتن سیم خاردار به فضا و دیگر تخصص‌های موشکی، علمی و نانو رسیده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: حرکت عظیم راهیان نور همچون حرکت جهانی اربعین حسینی، هم یک صنعت، هم یک حرکت جهانی برای انتشار ارزش‌ها و هم یک رسانه قدرتمند بین‌المللی برای تبیین جهادی خیلی از قابلیت‌های معنوی، ارزشی، انسانی و اعتقادی ملت بزرگ ایران است.

وی متذکر شد: راهیان نور باید به سمتی برود که محصور در یک مقطع زمانی نباشد و ان‌شاءالله با اتمام بیماری کرونا بتوانیم بستری فرهنگی، هنری و چند بعدی در خوزستان مهیا کنیم که لایق میزبانی شایسته و تمام وقت از کاروان‌ها در طول سال باشیم.

سردار حاجتی بیان کرد: دنیای استکبار برای ایجاد یک ظرفیت پوشالی به ساخت فیلم‌های میلیاردی و سینمای دیجیتالی و قهرمان‌پرور هالیوودی روی می‌آورد ولی در کشور ما ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بزرگ و جهانی وجود دارند که قابلیت تولید محتوای هنری و رسانه‌ای در آنان به شکل ارزان‌ترین قیمت مهیاست اما از آن غافل هستیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در پایان گفت: هنرمندان جوان و خوش‌سلیقه ما و همچنین خبرنگاران و اصحاب رسانه باید از سفر کاروان‌های راهیان نور چنان محتوایی تولید کنند که نظر ملت‌های دنیا به ایدئولوژی و مکتب انسانی و جهانی ملت و نظام ایران اسلامی، تغییر کند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha