دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ابراهیم شریفی

حوزه/ امام جمعه حاجی آباد گفت: سنگین‌ترین عملیات تحریفی دشمن، نشان دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام ناکارآمد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، حجت‌الاسلام ابراهیم شریفی در خطبه‌های نماز جمعه حاجی آباد، با اشاره به اهمیت جهاد تبیین، اظهار داشت: امروزه جنگ میدانی نداریم، بلکه جنگ به فضای مجازی و رسانه‌ها کشیده شده است و در این عرصه جهاد تبیین بسیار ضروری است.

وی با ذکر این نکته که جنگ امروز، جنگ باورها و اراده‌هاست، عنوان کرد: تطهیر دوران ستم ‌شاهی در دستور کار دشمن قرار گرفته است، چراکه جوانان ما آن دوران طاغوتی را ندیده بودند.

امام جمعه حاجی آباد، ناکارآمد نشان دادن نظام را یکی دیگر از پنج محور مورد تاکید دشمن دانست و تصریح کرد: زمینه سازی برای غفلت مردم از ریشه مشکلات و موانع پیشرفت کشور از دیگر نقشه‌های دشمن است، تا جوانان را در شناسایی مشکل با چالش روبرو کند.

حجت‌الاسلام شریفی ابراز کرد: غافل کردن مردم از ظرفیت‌های داخل کشور از دیگر دسیسه‌های دشمن است که لازم است در برابر آن آگاه بود.

وی خاطرنشان کرد: دشمن تلاش می‌کند تا خود را یک قدرت غیرقابل شکست نشان دهد، و لذا این تصور را در بین کشورهای مقابل ایجاد می‌کند که حریف استکبار نمی‌شوند.

امام جمعه حاجی آباد تشریح کرد: سنگین‌ترین عملیات تحریفی دشمن، نشان دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان یک نظام ناکارآمد است، در حالی که کارآمدی دارای سه شاخصه است و اگر بخواهیم منصفانه داوری کنیم باید هر سه نکته در کنار هم مد نظر داشته باشیم.

حجت‌الاسلام شریفی، اهداف، موانع و امکانات را سه مولفه بررسی کارآمدی انقلاب دانست و گفت: القاء حس ناکارآمدی انقلاب اسلامی، برای خالی کردن دل مردم و نا امید کردن جوانان است.

وی تسری‌دادن ناکارآمدی یک بخش و یا یک شخص به تمام نظام را کار دشمن عنوان کرد اظهار داشت: اگر شخصی در نقطه‌ای در کار خود موفق نبود، نباید این اشتباه را به کل نظام تعمیم داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha