دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه خمام

حوزه/ امام جمعه خمام با اشاره به اینکه مردم در جنگ تحمیلی با جان، دل و مالشان از مکتب اسلام با یک فرمان جهاد امام خمینی(ره) دفاع کردند، گفت: امروز نیز امام امت، فرمان جهاد در عرصه نرم و آن هم با زبان و کلام صادر نموده است و لازم است برای تحقق آن همه وارد میدان شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام حامد اسدالله زاده، امام جمعه خمام، امروز در خطبه نماز جمعه این شهر با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و با اشاره به واجب بودن اطاعت از فرمان جهادی که از طرف مقام معظم رهبری صادر شد، اظهار کرد: لازم است تا تمامی امکانات و توانمندی‌ها برای محقق شدن فرمان رهبر معظم انقلاب در راستای تحقق جهاد تبیین به کار گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه مردم در جنگ تحمیلی با جان، دل و مالشان از مکتب اسلام با یک فرمان جهاد امام خمینی(ره) دفاع کردند، گفت: امروز نیز امام امت، فرمان جهاد در عرصه نرم و آن هم با زبان و کلام صادر نموده است و لازم است همه برای تحقق آن وارد میدان شوند

امام جمعه خمام افرود: در دفاع مقدس دشمن از ابزار جنگ نظامی برای از بین بردن ارزش‌ها و تخریب زیرساخت‌ها بهره می‌برد اما امروز از ابزار رسانه و در اختیار گرفتن ذهن‌ها برای رسیدن به هدفش استفاده می‌کند.

وی تربیت نیرو برای حضور در جبهه نظامی جنگ نرم را وظیفه حوزه‌های علمیه و دانشگاه خواند و گفت: حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها باید به صورت یکپارچه محل آموزش و تربیت نسل جهادگر در عرصه مقابله با جنگ نرم باشند.

حجت الاسلام اسدالله زاده با اشاره به برگزاری یادواره شهدای شهرستان خمام در روز ۲۵ اسفند، خاطر نشان کرد: مردم با حضور در یادواره شهدا، قدرشناشی خود به شهدای والا مقام را نشان خواهند داد.

وی با تبریک روز جوان به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع)، یادآور شد: لازم است که جوان‌ها نسبت به زندگی، ایثار و مجاهدت حضرت علی اکبر(ع) تأمل و دقت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha