دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام دری

حوزه / حجت‌الاسلام دری با تشکر از سخنان رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل در حمایت از بنیان خانواده، گفت: اصل و اساس یک جامعه خانواده است که این نهاد زیباترین نهاد بشری است .

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان حجت‌الاسلام مهدی دری، امام جمعه حاجی آباد امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر، اظهار داشت : پیامبر اعظم(ص) نسبت به هدایت مردم حریص بود و عشق به سعادت مردم داشتند.

وی افزود: دغدغه پیامبر(ص) در طول رسالت خود برای نشان دادن مسیر درست و آموزه های الهی به مردم بود تا خدای ناکرده به انحراف و از صراط مستقیم دور نگردند.

امام جمعه حاجی آباد ادامه داد: گاهی مردم از روی عناد و لجاجت دستورات اسلام را کنار می گذارند؛ آیا خوردن شراب و یا بی حجابی به اسلام ضربه می زند؛ اولین شخص ضرر کنند خود فرد است.

به گفته حجت‌الاسلام دری، اگر دستورات دین که مبتنی بر حلال و حرام است را رعایت نکنیم اولین افراد خود ما هستیم که ضرر خواهیم کرد و جامعه به انحراف کشیده می شود .

وی با اشاره حمله دشمن به کانون گرم خانواده گفت: دشمن جنگ جهانی را علیه خانواده برنامه ریزی کرده است که این مرکز انسان ساز و تمدن ساز را از بین ببرد .

خطیب جمعه حاجی آباد با تشکر از سخنان رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل در حمایت از بنیان خانواده، گفت: اصل و اساس یک جامعه خانواده است که این نهاد زیباترین نهاد بشری است .

حجت‌الاسلام دری ادامه داد: غربی ها بنیاد خانواده را سست کردند و در همین راستا به دنبال این انحراف در سرزمین های اسلامی هستند. ما وظیفه داریم مراقب حربه دشمن در زمینه خانواده باشیم.

وی با اشاره به تبلیغات رسانه ای دشمن، خاطرنشان کرد: دشمنان فرهنگ سگ داری به جای فرزند آوری، خیانت زن به شوهر یا بالعکس و ترویج انواع انحرافات سعی در ایجاد فرهنگ بی بند و باری در ملت ها را دارند.

امام جمعه حاجی آباد تاکید کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در روزهای اخیر توانستند ضربات محکمی را بر پیکر دشمن وارد کنند که جای تشکر دارد؛ امنیت و آسایش مردم و نظام به همت این دلیر مردان است .

حجت‌الاسلام دری افزود: خنثی سازی ۳۰ انفجار در تهران، انهدام شبکه های تروریستی و اغتشاشگر، کشف بیش از ۴۰۰بمب برای انفجار در هیئت های مذهبی، دستگیری بیش از ۲۰۰نفر از سلطنت طلب ها، منافقین و ... از جمله کارهای سربازان گمنام امام زمان (عج) است .

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha