یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام دری

حوزه / حجت‌الاسلام دری گفت: آزادی بیان کشورهای غربی بسته به منافع آنها است، اگر مطابق با منافع آنها شد می‌شود آزادی و اگر با منافع آنها سازگار نباشد با آن مقابله می‌کنند.  

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام مهدی دری امام جمعه شهرستان حاجی آباد، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان، اظهار داشت: کنفرانس وحدت اسلامی خیر و برکات زیادی دارد، چرا که بسیاری از علمای کشورهای اسلامی در کنار همدیگر با همدلی و وحدت اهداف مختلف و شوم دشمنان اسلام را خنثی می‌کنند.

وی به فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار سفرای کشورهای اسلامی به شخصیت برجسته پیامبر(ص) اشاره کرد و افزود: شخصیتی که بشریت از شناخت او عاجز است و برگردن همه انسان‌ها حق دارد.

امام جمعه حاجی آباد، بیان کرد: پیامبر (ص) برای همه دردهای بشریت علاج آن را بیان کرده و علاج فقر پرداختن زکات مال، جهل علم اندوزی و گرفتاری در شهوات را با ایمان زیستن و معنویت و هدف مشخص کرده است.

حجت‌الاسلام دری ادامه داد: استکبار جهانی از قرآن احساس خطر کرده، زیرا می‌داند اگر کشورهای غربی با قرآن آشنا شوند، دیگر برنامه‌ها و تفکرشان برای مردم آنها ارزشی ندارد و اینگونه دست به قرآن سوزی می‌زنند.

وی اظهار کرد: آزادی بیان کشورهای غربی بسته به منافع آنها است، اگر مطابق با منافع آنها شد می‌شود آزادی و اگر با منافع آنها سازگار نباشد با آن مقابله می‌کنند.

امام جمعه حاجی آباد گفت: نهضت فلسطین امروز سرزنده‌تر و پویاتر شده و با مقاومت جوانان شاهد از بین رفتن رژیم منحوس صهیونیستی خواهیم بود.

حجت‌الاسلام دری با تبریک هفته نیروی انتظامی به جهادگران عرصه امنیت، عنوان کرد: تفاوت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با سایر کشورها در ایمان و اعتماد به خدا، انسان دوستی و ایثار این نیروهای ارزشمند است.

وی هفته وقف را تبریک گفت و یادآور شد: واقفان در نیات خود موقوفات عام را مد نظر قرار دهند تا در همه عرصه‌های فرهنگی، قرآنی و علم آموزی بهرمند شوند و یکی از ابزارهای مهم در مبارزه با تهاجم فرهنگی وقف است.

امام جمعه حاجی آباد خاطرنشان کرد: فرهنگ روستا نشینی را باید دوباره احیا کنیم تا مردم شهر به روستاها مهاجرت کنند و آسایش و راحتی و اقتصاد روستا محور نهادینه شود.

حجت‌الاسلام دری تصریح کرد: روز جهانی کودک را در پیش داریم و دشمن به هر وسیله سعی دارد ضربه خود را از طریق تهاجم فکری در ذهن کودکان ایجاد کند و لذا باید مراقب بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha