جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نکویی

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه هرمزگان گفت: با توجه به مستقر بودن روحانی در هر روستا، اولویت‌های اولیه روستا مورد بررسی قرار می‌ گیرد و به صورت اولویت بندی مشکلات را مرتفع می کنیم.

حجت الاسلام مهدی نکویی، مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه اظهار داشت: قرارگاه فرهنگی اجتماعی پیشرفت سال ۱۳۹۵ با هدف محرومیت زدایی و پیشرفت مناطق محروم تشکیل شد و با محوریت ۵ کارگروه فرهنگی، اجتماعی، سلامت، تعلیم و تربیت، اشتغال و زیرساخت فعالیت می کند.

وی ادامه داد: قرارگاه فرهنگی اجتماعی پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان هم اکنون در ۶ دهستان استان شامل پارامون بشاگرد، درپهن میناب، کوشای احمدی حاجی‌آباد، سیاهو بندرعباس، دژگان لنگه، سورک جاسک، شروع به فعالیت نموده ایم.

نکویی عنوان کرد: فعالیت‌ها با محوریت امام جماعت روستا صورت می‌گیرد، لذا در حال حاضر ۱۵ روحانی در روستاهای هدف که جمعیت آنها بالای ۴۰۰ نفر است، مشغول انجام فعالیت‌های محول می باشمد.

 مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه هرمزگان خاطرنشان کرد: با توجه به مستقر بودن روحانی در روستا، اولویت‌های اولیه روستا مورد بررسی قرار می‌ گیرد و به صورت اولویت بندی مشکلات را مرتفع می کنیم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۳۰ خانه عالم، خانه بهداشت، مسجد و مدرسه ساخته شده است، بیان داشت: بیش از ۵۰ مورد شبکه آبرسانی، سد آبخیزداری برای کشاورزان و منبع آب و حدود ۵۰ کیلومتر جاده روستایی به بهره برداری رسیده است.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه هرمزگان در پایان گفت: برگزاری برنامه های فرهنگی و طرح خانه رویش در روستاها، برگزاری جشن های ازدواج آسان و اردوهای زیارتی مشهد کربلا و اعزام کاروان های اربعین حسینی از دیگر برنامه های فرهنگی این قرارگاه می‌باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha