سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام شریفی / حاجی آباد

حوزه / یکی از ائمه جمعه هرمزگان گفت: دشمنان بدانند سپاه پاسداران فرزندان راستین ملت و حافظ انقلاب اسلامی و خاستگاه صدها هزار نیروی مومن و پاکباخته و الگوی هزاران عنصر مومن و مقاوم در جهان اسلام است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام ابراهیم شریفی امام جمعه شهرستان حاجی آباد امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، اظهار داشت: ماه معظم رجب برای اهل ایمان، بهار معنویت است و همانند فروردین ماه در طبیعت، شروع ربیع سیر و سلوک معنوی است.

وی افزود: در ماجرای اَبَر جاسوس انگلیسی، روایت شریف نبوی(ص) به ذهن یادآوری می‌شود که فرمودند: مومن همواره از بد عاقبتی هراسان و تا زمان جان دادن و ظاهر شدن ملک الموت، این نگرانی ادامه دارد و نسبت به اینکه آیا به رضوان الهی خواهد رسید، یقین ندارد.

وی تصریح کرد: هفتاد ماه سابقه حضور در جبهه و معاون حوزه روابط خارجی وزارت دفاع از جمله مسئولیت‌های حساس و مهم علیرضا اکبری بود که مورد توجه سرویس اطلاعاتی انگلیس قرار گرفت و او را به بزرگترین خیانت‌ها کشاند.

خطیب جمعه حاجی آباد بیان کرد: سیاست‌های اروپا در تروریستی اعلام کردن سپاه، بسیار دوگانه و مزورانه است. اروپایی‌های ناسپاس باید بدانند اگر سپاه و شهید سلیمانی نبود، داعش امروز در اروپا جولان می‌داد و اقدام به عملیات‌های تروریستی می‌کرد، اگر جان بر کفان مرزبانی و انتظامی ایران نبودند، قاچاق مواد مخدر و مهاجرت‌ها اوضاع اروپا را آشفته‌تر از امروز می‌کرد.

حجت‌الاسلام شریفی یادآور شد: اما واقعیت این است در لیست گروه‌های تروریستی قرار دادن سپاه، نوعی عملیات روانی و فشار تبلیغاتی و رسانه‌ای در راستای امتیاز گیری از ایران در مسئله احیای برجام است.

وی تأکید کرد: دشمنان بدانند سپاه پاسداران، فرزندان راستین ملت و حافظ انقلاب اسلامی و خاستگاه صدها هزار نیروی مومن و پاکباخته و الگوی هزاران عنصر مومن و مقاوم در جهان اسلام است و در طول ۴۳ سال به خوبی آموخته چگونه از دل تهدیدها فرصت خلق کند.

امام جمعه حاجی آباد، خاطرنشان کرد: تحریم این نیروی الهی بیش از گذشته بر قوت و قدرت آن خواهد افزود و مردم هوشیار و آگاه ایران نشان خواهند داد که هر کدام یک سپاهی هستند و سپاه را نماد عزت و افتخار خود می‌دانند و ان‌شاءالله نظام اسلامی پاسخ‌های متقابل و متناسب به آنان خواهد داد و طعم تلخ شکست و ناکامی را یکبار دیگر خواهند چشید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha