دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شاهرخی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه مسئولان باید فکر اساسی برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم داشته باشند، بر کنترل و تنظیم قیمت اقلام مختلف در بازار تأکید کرد و گفت: مدیران و مسئولان باید به فکر حل مشکلات مردم به ویژه مشکلات معیشتی و رفع بیکاری باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرم آباد در مصلی الغدیر، با اشاره به اینکه سپاه پاسداران حامی مظلومان جهان است، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در مقابل زورگویان و مستکبران جهان ایستادگی و مقاومت می‌کند و همین موضوع وحشت و هراس دشمنان را در پی داشته است.

وی با بیان اینکه تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از برنامه‌های دشمنان اسلام و انقلاب است، گفت: دشمن از دلبستگی مردم به نیروهای مسلح، ارتش، انتظامی و سپاه بی خبر است.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه دشمن ۴۳ سال با انواع برنامه‌های نظامی، فرهنگی و رسانه‌ای به اهداف خود نرسیده است، خاطرنشان کرد: دشمنان امروز برای پیشبرد اهداف خود از چهره‌های ورزشی و فرهنگی استفاده می‌کنند، اما باید بدانند مردم ولایی و با بصیرت ایران اسلامی با تمام توان از اهداف و آرمان‌های اسلام و نظام حراست و صیانت خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه ملت‌های مظلوم و ستمدیده و بی‌گناه جهان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را حامی صلح و ضد تروریسم می‌دانند، گفت: مثلث شوم غربی، عبری و عربی تمام توان خود را برای اتهام به نهادهای اسلامی و انقلابی بکار گرفته و سعی دارند هجمه‌هایی را به این نهاد انقلابی وارد کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان داعش و القاعده را به وجود آورده و سپاه پاسداران با تمام توان در مقابل آنها ایستادگی کرد، افزود: نیروهای مسلمان و انقلابی سپاه از اهداف اسلام و قرآن دفاع نموده و در مقابل زورگویان عالم ایستادند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ایام ماه رجب و لزوم بهره‌گیری از برکات معنوی این ماه، خاطرنشان کرد: امید می‌رود مردم مومن ایران اسلامی با بهره‌گیری از برکات معنوی این ماه، در راستای احیا ارزش‌های قرآنی در جامعه گام بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه مسئولان باید فکر اساسی برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم داشته باشند، بر کنترل و تنظیم قیمت اقلام مختلف در بازار تأکید کرد و گفت: مدیران و مسئولان باید به فکر حل مشکلات مردم به ویژه مشکلات معیشتی و رفع بیکاری باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha