جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
البرز

حوزه / یکی از ائمه جمعه البرز گفت: نظام اسلامی با اتّکای به مردم از هر کوهی استوارتر و محکمتر است و مسئولان هم قدر مردم را بدانند و رفع مشکلات آنان هدف حقیقی و دائمی خودشان قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام قادر محمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته چهارباغ، اظهار داشت: ماه رجب هنگامه تزکیه نفس و منزه ساختن روح و جان از لغزش‌ها و ناپاکی‌ها است تا اهل یقین با استفاده از این فرصت به طهارت قلبی و جلای روحی و معنوی دست یابند و با به جای آوردن تکالیف الهی، از برکات و فضایل این ماه ارزشمند بهره‌مند شوند، از این‌رو ماه رجب بهار معنوی اهل ایمان است.

امام جمعه چهارباغ با اشاره به اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران، اظهار کرد: دشمنان عزت و قوت ایران انقلابی باید بدانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرزند راستین ملت ایران و حافظ انقلاب اسلامی است و مردم لباس سبز این نیروی الهی و انقلابی را نماد عزت و افتخار خود می‌دانند.

وی افزود: نظام اسلامی با اتّکای به مردم از هر کوهی استوارتر و محکمتر است و مسئولان هم قدر مردم را بدانند و رفع مشکلات آنان هدف حقیقی و دائمی خودشان قرار دهند.

وی تصریح کرد: ایران با دستگیری و اعدام علیرضا اکبری این جاسوس بزرگ، توان بالای اطلاعاتی خود را به رخ روباه پیر کشید و همین امر انگلیسی‌ها را پریشان کرده، چون تبعات این شکست، برای لندن بسیار بزرگ است.

حجت السلام محمدی به همدلی بی‌نظیر مردم ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم با خاموش کردن بخاری‌های اضافی و پوشیدن لباس گرم در خانه، جلوه‌ای دیگر از همدلی و همکاری مردم و مسئولان را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha