سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
البرز

حوزه / امام جمعه شهر جدید مهستان استان البرز گفت: پس از فروکش کردن آتش آشوب‌های داخلی، اکنون علاوه بر فشار سازماندهی شده اقتصادی، دشمنان بدنبال ایجاد آشوب‌های سیاسی و دیپلماتیک هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام مجید صفدری امام جمعه شهر جدید مهستان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به نقشه‌های شوم دشمنان نسبت به انقلاب اسلامی، اظهار داشت: پس از فروکش کردن آتش آشوب‌های داخلی، اکنون علاوه بر فشار سازماندهی شده اقتصادی، دشمنان به دنبال ایجاد آشوب‌های سیاسی و دیپلماتیک هستند و بعد از ۴۳ سال راهبرد اشتباه هنوز نفهمیده‌اند که توسل به فشار، تحریم، زورگویی و قلدری برای ملت ایران جواب معکوس می‌دهد و با اعتماد به وعده الهی و تکیه بر مردم غیور و نجیب و صبور و با هدایت‌های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب، این ملت از تمام گردنه‌های خطرناکی که دشمن ایجاد کرده، عبور خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه اگر دشمن از شما مردم عزیز کینه دارد، یعنی عملکردتان خوب است، گفت: پاسداران انقلاب اسلامی به سبب دفاع همه جانبه از اسلام، انقلاب، ملت و ولایت، نزد ملت محبوب و ارزشمند و نزد دشمنان مبغوض و تروریست خوانده می‌شوند.

حجت الاسلام صفدری تصریح کرد: دشمنان از ولایت فقیه هراس دارند، از روحانیت ضربه خورده و از حجاب تنفر دارند و از سپاه پاسداران و بسیج می‌هراسد و این نشانه عملکرد صحیح و راه درست این اقشار در تقابل با دشمنان نظام اسلامی است.

امام جمعه مهستان تصریح کرد: نظام سلطه و جبهه استکبار با انقلاب، ولایت فقیه و یاران ولایت سرناسازگاری دارد، چرا که میراث‌دار همان فرعون دوران موسی(ع)، ابوسفیان دوران رسول الله(ص)، بنی امیه و بنی عباس دوران ائمه اطهار(ع) است، چرا که نظام خدا محور با نظام مادی گرای انسان محور، قابل جمع نیست.

حجت الاسلام صفدری با بیان اینکه دشمن را دست کم نگیرید، چرا که همواره در کمین است، خاطرنشان کرد: وجود فریب خوردگانی مانند علیرضا اکبری اَبَرجاسوس انگلیسی که علیرغم سال‌ها خدمات و دفاع از اسلام و انقلاب و جایگاه و سمت اداری بالا، در دام سرویس‌های جاسوسی گرفتار شد و خسارات زیادی را به وجود می‌آورد، درس عبرت است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha