پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مغیثی

حوزه / امام جمعه نهاوند با اشاره به اینکه دشمن از دست سپاه و اقدامات آن ناراحت است، گفت: سپاه و بسیج بودند که در تمامی این‌ سال‌ها هر زمان دشمن نقشه‌ای علیه انقلاب تدارک دید، آن را خنثی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت‌السلام عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تأکید بر اینکه دشمنان بدانند همه ما سپاهی هستیم و به این کار نیز افتخار می‌کنیم، اظهار داشت: همه ملت ایران پشتیبان سپاهیان قهرمان و بسیجیان هستند.

وی با بیان اینکه سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب است، گفت: سپاه پاسداران به خوبی در ۴۳ سال گذشته در عرصه‌های مختلف به وظایف خود عمل کرده است.

حجت الاسلام مغیثی با اشاره به اینکه دشمن از دست سپاه و اقدامات آن ناراحت است، یادآور شد: سپاه و بسیج بودند که در تمامی این‌ سال‌ها هر زمان دشمن نقشه‌ای علیه انقلاب تدارک دید، آن را خنثی کردند.

وی با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر دشمنان همه امکانات و سرمایه‌های خود را به میدان آورده بودند، خاطرنشان کرد: با وجود بسیج تمام امکانات بازهم دشمن ناکام بود و این شکست‌های خود را از چشم سپاه و بسیج می‌بینند و لذا امروز غرب برای جبران شکست‌های خود دست به اینگونه اقدامات می‌زند.

امام جمعه نهاوند با تأکید بر اینکه دشمن از ایستادگی و پیشرفت‌های ایران اسلامی و جبهه مقاومت عصبانی است، اظهار کرد: امروز ایران اسلامی به برکت حضور مردم با بصیرت در همه عرصه‌ها و هدایت‌های امامین انقلاب در عرصه‌های مختلف پیشرفت‌های خوبی را کسب کرده، اما دشمن چشم دیدن این پیشرفت‌ها را ندارد و برای توقف آن تلاش می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در برابر نقشه‌های دشمن باید هوشیار باشیم، گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب نیز به آن تأکید کردند وحدت بین دولت و ملت اصلی ضروری است و باید مراقب باشیم که نقشه اصلی جبهه باطل ایجاد تفرقه و دو قطبی در کشور است.

حجت الاسلام مغیثی با تأکید بر اینکه ولایت و ارزش‌های انقلابی و اسلامی محور وحدت در کشور است، یادآور شد: اقدام غیرقانونی پارلمان اروپا نسبت به تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران در راستای منزوی کردن ایران اسلامی و انتقام گرفتن از سپاه بود، اما بازهم از این نکته غافل هستند که سپاه مجموعه مردمی است که همه مردم حامی آن هستند و در این عرصه هم راه به جایی نخواهند برد.

وی تصریح کرد: دشمن به خوبی می‌داند ولایت عامل اصلی شکست‌های آنها است و لذا هم در جریان اغتشاشات اخیر و هم اقدام نشریه فرانسوی، بیشترین تخریب‌ها و توهین‌ها را نسبت به جایگاه ولایت و رهبر معظم انقلاب داشتند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha