جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: تصمیم اروپایی ها برای قرار دادن سپاه در لیست تحریم ها و گروه های تروریستی هیچ تاثیری بر روند رو به رشد این نیروی مردمی و ملی ندارد و این کار کشورهای متخاصم را باید نوعی خودزنی دانست.

حجت الاسلام سیدموسی محمودی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: دشمنان جمهوری اسلامی دست به هر کاری می زنندکه این نظام را تضعیف یا سرنگون کنند.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار با اشاره به موضع اروپایی در قبال سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: قرار دادن سپاه از سوی اروپایی ها در لیست گروه های تروریستی و تحریم ها نشان می دهد که آنها در مقابل ایران به ویژه سپاه دچار درماندگی شده اند.

استاد حوزه ادامه داد: امروز معادلات منطقه به نوعی در دستان ایران به ویژه سپاه پاسداران است و همین امر باعث شده که ابتکار عمل از کشورهای زورگو و مستکبر در منطقه گرفته شود و این خود عامل عصبانیت غربی ها و اروپایی ها از سپاه می باشد.

حجت الاسلام محمودی اظهار کرد: امروز سپاه در اوج قدرت نظامی و بازدارندگی است و همین امر باعث شده که بسیاری از توطئه های جهانی در خاورمیانه عقیم بماند، بنابراین تلاش علیه سپاه از سوی اروپایی ها و غربی ها قابل پیش بینی بود.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: از سوی دیگر سپاه نه تنها در حوزه نظامی حضوری پررنگ دارد، بلکه در حوزه سازندگی، امدادی و... در کشور نقش پررنگی دارد و در خدمت به آحاد ملت در صف اول می‌باشد.

این استاد حوزه تأکید کرد: تصمیم اروپایی ها برای قرار دادن سپاه در لیست تحریم ها و گروه های تروریستی هیچ تاثیری بر روند رو به رشد این نیروی مردمی و ملی ندارد و این کار کشورهای متخاصم را باید نوعی خودزنی دانست.

حجت الاسلام محمودی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر تقابل سپاه با داعش و شکست آنها و دیگر گروه های تروریستی در منطقه که از سوی کشورهای غربی حمایت می شدند باعث کینه آنها از سپاه شده و این امری طبیعی برای حامیان داعش و تروریست است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha