پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
ش

حوزه / امام جمعه آران و بیدگل، گفت: همه ملت ایران خودشان را سرباز سپاه می‌دانند و با تمام قدرت از این نیروی مردمی حمایت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آران و بیدگل در مصلای این شهر ضمن تسلیت ایام شهادت امام هادی(ع) به اهمیت بحث امامت اشاره کرد و اظهار داشت: پیگیری تحقق اهداف انبیاء، مهمترین کارکرد امامت است.

حجت الاسلام سلیمانی، بر لزوم شناخت بیشتر از جو حاکمیتی دنیا تاکید کرد و افزود: شناخت پیچ تاریخی که مقام معظم رهبری فرمودند در جنگ شناختی و ترکیبی دشمن بسیار مهم است.

امام جمعه آران و بیدگل، با محکوم کردن اقدام پارلمان اروپا در تروریست دانستن سپاه مقتدر و عزیز کشورمان، گفت: جهانیان می‌دانند که سپاه تنها نهاد تاثیرگذار در حفظ نظام و خدمت به محرومین است.

وی با اشاره به اینکه سپاه قدس به عنوان نابودکننده داعش وابسته به سپاه پاسداران است، یادآور شد: سردار سلیمانی که عامل ریشه کنی داعش در سوریه و عراق و دیگر کشورهای اسلامی بود، تربیت شده سپاه پاسداران بودند.

امام جمعه آران و بیدگل، تروریست دانستن سپاه در پارلمان اروپا را به دلیل نفوذ سپاه پاسداران در عرصه بین‌الملل دانست و خاطرنشان کرد: همه ملت ایران خودشان را سرباز سپاه می‌دانند و با تمام قدرت از این نیروی مردمی حمایت می‌کنند.

وی، به اشتباه محاسباتی آمریکا و اروپا در تروریست دانستن سپاه اشاره کرد و گفت: اروپا فکر می‌کند با این اقدامات وقیحانه می‌تواند با غلبه بر کشورمان به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

حجت الاسلام سلیمانی، تصریح کرد: نادیده گرفتن دین، اعتقاد، توکل و صبوری مردم، کمک‌های غیبی در طبس و اتکا به اسلحه و عدم توکل به خدا، مهمترین اشتباه محاسباتی غرب از دیدگاه رهبری است.

امام جمعه آران و بیدگل، نادیده گرفتن ایثار و فداکاری مردم را از دیگر اشتباهات محاسباتی استکبار جهانی دانست و یادآور شد: اروپایی‌ها، آمریکایی‌ها و ارتش اسرائیل نمی‌فهمند اگر دست از پا خطا کنند شکست جبران ناپذیری را از نیروهای مسلح ایران به عنوان قدرتمندترین ارتش غرب آسیا متحمل خواهند شد.

وی به تاثیرگذاری قدرت ایمان نیروهای مسلح ایران در عرصه بین الملل اشاره کرد و گفت: ایمان و توکل به خدا و صبر رمز پیروزی جبهه مقاومت در کشورهای اسلامی منطقه در مقابل استکبار است.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha