دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1065972
۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸
خدمت رسانی

حوزه / حوزه علمیه استان همدان در پی اقدام نسنجیده پارلمان اروپا در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در بیانیه‌ای ضمن محکومیت، از قوای سه گانه درخواست کرد تا واکنشی متناسب با این اقدام سخیف نشان دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حوزه علمیه استان همدان در پی اقدام نسنجیده پارلمان اروپا در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در بیانیه‌ای ضمن محکومیت، از قوای سه گانه درخواست کرد تا واکنشی متناسب با این اقدام سخیف نشان دهند.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَأَعِدُّوا لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُمْ
(آیه ۶۰ سوره انفال)

اقدام پارلمان اروپا که مدعی مبارزه با تروریسم است، علیه نهادی ضدتروریسم، از سر استیصال و ناکامی در حمایت و پشتیبانی از اغتشاشات اخیر در ایران است.

مبارزه با گروه‌های تروریستی داخلی و خارجی از منافقین تا گروهک داعش در کارنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌درخشد که در این مسیر شهدای والامقامی همچون شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای گرانقدر مقاومت را تقدیم کرده‌است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اساس اصل ۱۵۰ قانون اساسی یکی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است که علاوه بر حفظ امنیت و مسائل دفاعی، در عرصه‌های دیگری همچون سازندگی، عمران، خدمت رسانی به محرومان، مسائل فرهنگی و هنری و تولید فکر انقلابی نقش آفرینی می‌کند.

برخی از دولت‌هایی که بنایشان بر ترور شکل گرفته و بقایشان را در گرو حمایت از تروریسم جستجو می‌کنند و تاریخ سیاهشان با جنایت‌های تروریستی مانند، به راه‌انداختن جنگ‌های جهانی، تجهیز و حمایت از رژیم تروریستی بعثی صدامی در استفاده از تسلیحات کشتار جمعی شیمیایی، تأسیس القاعده و داعش و حمایت‌های پنهان و آشکار از رژیم تروریست و کودک‌کش صهیونیستی همراه شده، پاسداران انقلاب اسلامی را که زندگی خودشان را وقف حفظ کرامت انسانی، نجات مستضعفین از یوغ استکبار و گسترش عدالت اجتماعی و خدمت رسانی به محرومین کرده‌اند، تروریست می‌خوانند.

قطعا دلیل این اقدام خفت بار شکست سیاست‌های سلطه طلبانه جبهه استکبار در ایران اسلامی مقتدر و منطقه و پیروزی‌های پر افتخار و ماندگار جبهه مقاومت در برابر گروه‌های تروریستی مورد حمایت آن جبهه است.

حوزه علمیه همدان ضمن محکومیت قاطع اقدام غیر قانونی و ماجراجویانه پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی، از قوای مجریه، مقننه و قضائیه درخواست دارد که به پشتوانه مردم انقلابی و بصیر کشور و با تبعیت از مقام عظمای ولایت واکنشی متناسب با این اقدام سخیف نشان دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha