جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر / تکریم و معارفه امام ملایر

حوزه / امام جمعه ملایر با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران، در دل مردم جای دارد، گفت: تایید این موضوع را به خوبی جهانیان در مراسم با شکوه تشییع پیکر شهید سلیمانی دیدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت‌الاسلام محمدعلی ارزنده در خطبه‌های نمازجمعه ملایر با بیان اینکه پارلمان اروپا در عملی احمقانه و وقیحانه سپاه پاسداران را به عنوان یک سازمان تروریستی معرفی کرده است، اظهار داشت: این اقدام بر خلاف قوانین بین‌المللی است و نشان می‌دهد که آنها اطلاعی از قوانین ندارند.

وی افزود: معرفی یک نهاد نظامی رسمی کشور به عنوان سازمان تروریستی در کنار آنکه نشان از عدم اطلاع غرب از قوانین دارد، تأکیدی بر عصبانیت آنها از پیشرفت و اقتدار سپاه و جبهه مقاومت دارد.

حجت الاسلام ارزنده با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران در دل مردم جای دارد، گفت: تایید این موضوع را به خوبی جهانیان در مراسم با شکوه تشییع پیکر شهید سلیمانی دیدند.

وی با بیان اینکه امروز جهاد تبیین نیاز کشور است، یادآور شد: دشمنان خارجی و عده‌ای از مزدوران آنها در داخل به هر بهانه‌ای تلاش می‌کنند تا خدمات نظام را زیر سؤال ببرند و برخی نقاط ضعف را آنچنان برجسته می‌کنند که دیگر نقاط قوت مشخص نیست.

امام جمعه ملایر با تأکید بر اینکه پس از انقلاب اسلامی ۳۵۰ هزار کیلومتر خط لوله انتقال گاز در کشور انجام شده است، خاطرنشان کرد: متاسفانه مخازن ذخیره گاز در سال ۹۷ توسط دولت قبلی تعطیل شد و در حال حاضر دولت سیزدهم پیگیر راه اندازی مجدد این مخازن است.

وی همچنین با اشاره به اینکه باید از ظرفیت ماه رجب به نحو احسن استفاده کنیم، گفت: طبق روایات، ماه رجب ماهی استثنایی است و باید با استفاده از آن خود را برای ماه رمضان آماده کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha