دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ماموستا رستمی

حوزه/ امام جمعه سنندج گفت: نباید اینگونه پنداشت که دولت به تنهایی می‌تواند زمینه از بین رفتن مشکلات در کشور را مهیا کند، بلکه مردم هم برای برون رفت از این وضعیت باید با دولت تعامل داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان سنندج، اظهار داشت: باید اولویت کاری در کشور، برطرف کردن مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه باشد تا بیش از این مردم در مضیقه نباشند.

امام جمعه شهرستان سنندج ادامه داد: ایران کشوری ثروتمند و غنی است، بنابراین دولت می‌تواند با برنامه‌ریزی درست و هدفمند زمینه از بین رفتن مشکلات اقتصادی و فقر در کشور را مهیا کند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: رسول اکرم(ص) همواره غمخواره مستمندان و فقرا بود و امروز مسئولان ما که در کشوری اسلامی زندگی می‌کنند نیز باید زندگی پیامبر(ص) را سرلوحه کار خود قرار دهند و تمام تلاش خویش را برای رفع مشکلات مردم داشته باشند.

ماموستا رستمی عنوان کرد: نباید اینگونه پنداشت که دولت به تنهایی می‌تواند زمینه از بین رفتن مشکلات در کشور را مهیا کند، بلکه مردم هم برای برون رفت از این وضعیت باید با دولت تعامل داشته باشند.

امام جمعه سنندج گفت: در روزهای اخیر شاهد بارش رحمت الهی در کردستان بودیم که در این مدت دستگاه‌های امدادرسان خدمات بسیاری داشتند که در اینجا جای دارد از آنها تشکر کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha