چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت‌الاسلام شریفی/ حاجی آباد

حوزه / یکی از ائمه جمعه هرمزگان گفت: روز ۲۲ بهمن را باید روز مردم بنامیم، معجزه حضور مردم، هم از نظر جمعیت و کمیت و هم از جهت کیفیت حضور در سرما و برف، بانشاط و شور و شعور انقلابی که به میدان آمده بودند بر سرمایه اجتماعی نظام افزود و دوستان انقلاب را دلگرم و دشمنان را مبهوت و تحقیر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام ابراهیم شریفی امام جمعه شهرستان حاجی‌آباد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه، اظهار داشت: خدای متعال هدف اول از بعثت رسول الله(ص) را تزکیه بیان می‌فرماید، بنابراین بعثت علاوه بر جنبه آفاقی و بیرونی یعنی نظام سازی و تشکیل حکومت، یک جنبه مهم انفسی و درونی نیز دارد که ناظر به تزکیه است که شاهراه بلکه تنها راه خوشبختی حقیقی بشر است.

وی افزود: راهپیمایی ۲۲بهمن نشان دهنده شکست محاسبات دشمن بود و نشان داد دشمن، مردم بی‌نظیر ایران را نمی‌شناسند.

خطیب جمعه حاجی آباد عنوان کرد: روز ۲۲ بهمن را باید روز مردم بنامیم، معجزه حضور مردم، هم از نظر جمعیت و کمیت و هم از جهت کیفیت حضور در سرما و برف، بانشاط و شور و شعور انقلابی که به میدان آمده بودند بر سرمایه اجتماعی نظام افزود و دوستان انقلاب را دلگرم و دشمنان را مبهوت و تحقیر کرد.

حجت‌الاسلام شریفی یادآور شد: آنچه در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیش از هر چیز به چشم می‌آمد حضور کمی و کیفی نوجوانان و جوانان دهه هشتادی‌ و نودی بود، نسلی که در اغتشاشات اخیر یکی از اهداف اصلی جنگ شناختی بودند و زیر بمباران بی‌امان شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی و رسانه‌ای دشمن قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد مردم نجیب و صبور ما علیرغم همه‌ نقدها و اعتراض هایشان، آن گاه که پای نظام و تمامیت ارضی ایران به میان بیاید با هوشمندی و بصیرت به منافع ملی و آرمان‌های انقلابی وفا دارند و برای صیانت و پاسداری از ارزش‌های دینی، ملی و انقلابی می‌ایستند و پا فشاری می‌کنند.

امام جمعه حاجی آباد تأکید کرد: رفتار متناقض غربی‌ها در برخورد با زلزله در ترکیه و سوریه بار دیگر آنها در آزمون انصاف حقوق بشر و صداقت به سخت‌ترین وجه مردود ساخت و برگ ننگین دیگری در تاریخ خفت بار غرب در برخورد متناقض با موضوع حقوق بشر و انسانیت رقم زد و نشان داد حقوق بشر برای آنان ابزاری جهت رسیدن به اهدافشان است و اصلاً بشریت در این بین معنا و مفهومی نداشته و ندارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha