یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
اهوازیان

همرزم شهید سلیمانی گفت: دغدغه و تأکید شهید حاج‌قاسم بر روی اعتماد و میدان دادن به جوانان بود، چرا که‌ حضورش در سپاه، ماحصل اعتماد به جوانان در دهه ۶۰بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، سردار عبدالفتاح اهوازیان شامگاه سه‌شنبه در یادواره شهدای منطقه هفت شهرداری اصفهان تحت نام «آسمان هفتم» اظهار کرد: مردم ایران با شرکت بی بدیل در راهپیمایی ۲۲بهمن امسال ، شهدا، ولایت و خداوند را شاد کردند و امروز شاهد اجر و پاداش این شاد کردن به حالت نزول رحمت الهی در سراسر کشور هستیم.

وی ابراز کرد: امروز مردم سوریه با جهالت و داعش دسته و پنجه نرم می کنند و امروز مردانی از جنس شهدا از سپاه قدس در کنار آنان برای کمک در زلزله اخیر قرار گرفته اند.

فرمانده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی نه فقط یک فرمانده نظامی، بلکه به مثابه یک نماد و تبلور اخلاق و انسانیت تلقی می شود؛ اگر شهید سلیمانی به چنین جایگاه رفیعی در میان دلها و قلب های مومنین رسید، به واسطه اخلاق مداری او بود.

وی ابراز کرد: یکی از خصوصیات شهید سلیمانی آن بود که همواره بر تکیه و اعتماد به جوانان تاکید داشت،دغدغه شهید حاج‌قاسم بر روی اطمینان و میدان دادن به جوانان بود و معتقد بود باید همچون دوران جنگ به جوانان و نوجوانان ما اعتماد شود، اگر در 8 سال دفاع مقدس، ما پیروزی کسب کردیم از میدان‌داری جوانان بوده است.

سردار اهوازیان با اشاره به خاطراتی از شهید حاج قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت، گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی تحت تاثیر سردار علی هاشمی به سپاه آمد و دلیرمردانه مبارزه کرد تا به درج رفیع شهادت رسید.

فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: علی هاشمی کسی بود که حاج قاسم سلیمانی را در دوران جنگ تحمیلی چون گوهر یافت و امروز شاهدیم حاج قاسم به دلیل مزین بودن به اخلاق به فرمانده دلها تبدیل شد.

وی عنوان کرد: امروز برگزاری بزرگداشت شهدا امری نکو است،اما ملت ایران بداند که شهید عزادار و گریه کن نمی خواهد، بلکه رهرو و دنباله رو اهداف می خواهد.

اهوازیان افزود: ولایت‌مداری شهید سلیمانی چنین بود که وقتی از او پرسیده می‌شد چرا نزد رزمندگان و در میدان لباس ساده می‌پوشید اما در محضر مقام معظم رهبری لباس درجه‌دار، می‌گفت نمی‌خواهم نااهلان گمان کنند که رهبر ما تنهاست.

سردار اهوازیان با اشاره به اینکه حضور دولت لیبرال سبب افزایش مشکلات و تحریم‌ها علیه ایران شد، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی را مردان و زنان ایثارگر و همین مردم به‌صورت جهادی به حرکت درآوردند.

وی تاکید کرد: متاسفانه در ایام کرونا ما از تربیت جوانان خود غافل شدیم و این عرصه به دست دشمن با ابزار فضای مجازی و اینترنت افتاد و ما حصل آن حضور جوانان خانواده ها در کف خیابان و جسارت به شهدا شد.

فرمانده دوران دفاع مقدس ابراز کرد: در ایام کرونا به بهانه و روش های مختلف درب مساجد، امامزاده ها ، هیئت ها و اماکن مذهبی را بستیم ولی مراکز فسق و فجور، اختلاط دختر و پسر چون حشن ها و اماکن تفریحی کیش و رامسر را باز نگه داشتیم.

وی افزود: ما باید دلیرمردی ها و رشادت های حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم را برای مردم و جوانان بازگو می کردیم، ما باید وحشی گری های داعش در برابر شیعیان سوریه را شفاف به جوانان خود گوشتزد می کرده تا امروز لیبرال ها و غربگرایان مدعی رفتن بسیجیان و رزمندگان به دفاع از حرم برای گرفتن به بهانه سهمیه کنکور ویژه فرزندانشان و دریافت حقوق نمی شدند.

اهوازیان با اشاره به ایجاد گروهک‌های تروریستی همچون داعش از سوی استکبار جهانی و حمایت همه‌جانبه آنان از این گروهک‌های جنایتکار گفت: هزینه‌های هنگفتی را مستکبرانی همچون آل سعود برای داعش صرف کرده‌اند تا جریان مقاومت را در منطقه از بین ببرند، اما زهی خیال باطل که اهداف شومشان عملی نشد و نیروهای مقاومت توانستند بسیاری از مناطق تحت سیطره داعش را در عراق و سوریه آزاد کنند.

وی در پایان، قدرت بازدارندگی نظامی ایران را مصداق و محصول اعتماد و تکیه به جوانان ایرانی دانست و گفت: وحشت و هراس استکبار و در راس آن امریکاییان از پهپادهای ایرانی وتجهیزات نظامی به دلیل کساد شدن بازار فروش سلاح‌های آنان در جهان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha