چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام جمعه جم

حوزه/ یکی از ائمه جمعه بوشهر گفت: پیام حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، استقامت و حمایت کامل از انقلاب و نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد محمدی امام جمعه جم، امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار داشت: پیام این حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، استقامت و حمایت کامل از انقلاب و نظام اسلامی است.

امام جمعه جم افزود: مردم با بصیرت ایران اسلامی با وجود تبلیغات سوء دشمن و هوای سرد، به میدان آمدند و فقط خداوند شکور قادر است شکر واقعی این حرکت عظیم ملی را بجا آورد.

وی حماسه ۲۲ بهمن را ثمره حکمت و کیاست و تدبیر رهبر حکیم انقلاب و آگاهی و بصیرت مردم دانست و گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد مردم ما با وجود همه مشکلات و نقدها و اعتراض هایشان، حامی این نظام اسلامی هستند و از آرمان‌ها و ارزش‌ها و انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به سفر رییس جمهور به چین، یادآور شد: در جریان این سفر، ۲۰ تفاهم‌نامه بین دو کشور به امضا رسید و دو کشور برای توسعه همکاری در حوزه‌های مختلف تأکید کردند.

وی با اشاره به رفتار دوگانه غرب در قبال زلزله در ترکیه و سوریه، افزود: با وجود کمک بیش از ۶۵ کشور جهان به ترکیه، اما تنها تعداد اندکی هواپیمای حامل کمک‌های بشردوستانه به سوریه اعزام شده‌اند که نشان می‌دهد غرب و آمریکا بار دیگر در آزمون انصاف، حقوق بشر و صداقت به سخت‌ترین وجه باختند.

امام جمعه جم با اشاره به روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی، یادآور شد: باید به اقتصاد مقاومتی و حوزه اقتصاد خرد و تعریف قرارگاه‌های پشتیبانی اقتصاد کلان توجه مهم و حیاتی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha